Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Sobota, 21 Grudzień 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

Kierunek I

Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej, nauka udzielania pierwszej pomocy.

WE -  2 Wycieczka do Ostrołęki: przeszłość, tradycja i kultura Kurpi
Alicja Pieloszczyk

 
PR - 3 "RatuJEMY" - projekt edukacyjny
Angelika Kędziorek
 
W - 75 Asertywność panaceum na stres i wypalenie zawodowe w pracy
W - 73 Akcja "regeneracja", czyli jak nie stracić poczucia sensu i motywacji do pracy w edukacji
W - 79 Z pamiętnika doradcy zawodowego - podcast
KL -  14/4/1 Klub antywypaleniowy
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
Anna Borawska
 
KS/R/9/2; KS/R/9/3 Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
KL - 11/1/1 Warsztat pracy nauczyciela przedszkola
Anna Tymińska
 
W - 35 Ośmiu krasnoludków - zabawy, ćwiczenia i tańce aktywizujące rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
W - 37 Zabawy rozwijające sprawność fizyczną i aktywność ruchową u dzieci
RP Od aktywności twórczej ucznia do pasji
Danuta Lasek
 
W - 20 Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE
Dorota Cybulska
 
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
RP - "Ja, nauczyciel, nie muszę być bezbłędny ani doskonały" - potrzebuję wsparcia i zrozumienia w ustawicznym procesie zmiany zachodzącym w szkole/placówce.
Dorota Szymonowicz
 
KD - 15 Kurs nadający uprawnienia do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
W - 80 Wychowanie do zdrowia w szkole. Kształtowanie postaw i zachowań służących zdrowiu 
W - 11 Edukacja prozdrowotna wszkole. Od ciała do ducha, czyli holistycznie o zdrowiu
W - 12 Pierwsza pomoc dla przedszkolaka.
W - 13 Pierwsza pomoc na zajęciach z wychowawcą
RP - Pierwsza pomoc dla nauczycieli i pracowników szkoły
Iwona Puciłowska
 
W - 82 - Misja zdrowie, czyli tajemnice ludzkiego ciała - podcast
Joanna Marek
 
W - 6 Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
W - 7 Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży
KS/R/15/1/2/3/4 Wspieranie dobrostanu uczniów i nauczycieli - jakie działania wato zaplanować?
RP - Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
RP - Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka
RP - Dobrostan uczniów i nauczycieli - jak o niego dbać?
Jolanta Boryszewska
 
KS/R/9/1 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
KS/R/9/4 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
ZO - 3 - Zajęcia otwarte w grupie dzieci 6-letnich - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dziecka
Martyna Napiwodzka
 
W-40 Uczeń aktywny i skoncentrowany- czy taki istnieje? Samoregulacja i jej wpływ na uczenie się
KL - 17/1/1 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/2/1 Grajmy razem! Sieć współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
 
W - 21 Kalendarz muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na jesień
W - 25 Kalendarz muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na zimę
W - 27 Muzyknatowe zabawy muzyczno-ruchowe w umuzykalnieniu dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych
Piotr Kaja
 
W - 69 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania
W -71 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - przyjazne techniki behawioralne
KL - 22/1 Specjaliści przy kawie - projekt młodzieżowy kurs nauki życia
Sylwia Sawicka

Kierunek II

Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za  region i ojczyznę. Edukacja dla bezpieczeństwa i proobronna. 

 

W - 48 O dezinformacji, indoktrynacji, inwigilacji i propagandzie w literaturze. Analiza fragmentów lektur obowiązkowych i tekstów internetowych
ZO - 8 Mechanizmy zniewalania a krytyczna analiza informacji – „Rok 1984” G. Orwella, „Inny świat” G. Herlinga-Grudzińskiego i źródła internetowe
Agata Reszewicz
 
W - 51 Międzynarodowe projekty historyczne z zakresu kształtowania postaw obywatelskich, społecznych i patriotycznych - pomysł, realizacja, ewaluacja
W - 50 Przymusowe roboty w III Rzeszy
KS/R/14  - Kształtowanie postaw patriotycznych, obywatelskich i społecznych w szkole podstawowej i ponadpodstawowej - zadania współczesnego nauczyciela historii
KL - 19/1  Klub nauczycieli historii
ZO - 9 Relacje świadków wydarzeń na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VIII szkoły podstawowej
PR - 5 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. edycja
WE -  2 Wycieczka do Ostrołęki: przeszłość, tradycja i kultura Kurpi
Alicja Pieloszczyk
 
W - 74 Ja mówię, ale czy ty mnie słyszysz i rozumiesz? 
W - 75 Asertywność panaceum na stres i wypalenie zawodowe w pracy
W - 77 O podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych oraz o wyzwaniach w pracy w kontekście chrześcijaństwa
W - 76 Sentencje, opowieści, muzyka jako źródło inspiracji i motywacji do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych
W - 79 Z pamiętnika doradcy zawodowego - podcast
KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/3/1 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL - 14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
Anna Borawska
 
RP - Wirtualna strzelnica na zajęciach EDB cz. 1  Wirtualna strzelnica na zajęciach EDB cz. 2
Bernard Zbigniew Kossakowski
 
W - 53 Monety na ziemiach polskich - wybrane aspekty polskiej numizmatyki
Piotr Zduńczyk
 
W - 36 Rozwijanie kompetencji społecznych i emocjonalnych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
RP -  Wspieranie rozwoju społecznego i emocjonalnego ucznia
RP -  Jak nauczyć dziecko bycia empatycznym?
Danuta Lasek
 
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
Dorota Szymonowicz
 
ZO - 6 Dwór w Soplicowie jako mała Arkadia. Lekcja muzealna w pracy z lekturą obowiązkową
Dorota Zalewska
 
W - 56 Współpraca międzynarodowa nauczycieli języków obcych na rzecz rozwijania postaw obywatelskich i społecznych uczniów
RP- Projekty edukacyjne na rzecz rozwijania postaw obywatelskich i społecznych  – narzędzia, metody, ewaluacja
PR - 6 Międzynarodowy Projekt "W sieci listownych przyjaźni"
Iwona Czaplicka
 
KD - 6 - Co warto wiedzieć o samorządności uczniowskiej?
Joanna Marek
 
W - 8 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętności komunikacyjne
W - 9 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętność współpracy w grupie
RP - Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
RP - Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny
RP - Formy przemocy domowej (przedszkole, edukacja elementarna)
RP - Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka
Jolanta Boryszewska
 
W - 65 -  Zajęcia terenowe, z GPS i bioróżnorodnością w tle - kształtowanie odpowiedzialności za region i ojczyznę
Lidia Grad
 
KL-11/2/1 - W kręgu przedszkolnych opowieści
Martyna Napiwodzka
 
W - 42 "Moja rodzina jest wyjątkowa"- wielowymiarowa realizacja celów edukacyjnych metodą projektu
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
 
ZO - 1 Piosenka inspiruje, czyli jak pracować z repertuarem wokalnym
PR - 1 Cała klasa śpiewa z nami (II edycja - rok szkolny 2024/25)
Piotr Kaja
 
W - 52 Dzieje wypraw krzyżowych
Radosław Wszędyrówny

Kierunek III

Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej  i  umiejętności pracy z  zespołem zróżnicowanym.

KS/R/4/1, KS/R/4/2, KS/R/4/3, KS/R/4/4 Jak wyniki z egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego mogą pomóc w motywowaniu uczniów do samodzielnej nauki?
KL-4/1/2, KL-4/2/1 Klub anglistów w erze cyfrowej
RP - Dobrostan ucznia i nauczyciela a efektywność ich pracy
Adrianna Sierzputowska

 
W - 50 Przymusowe roboty w III Rzeszy
KS/R/14  - Kształtowanie postaw patriotycznych, obywatelskich i społecznych w szkole podstawowej i ponadpodstawowej - zadania współczesnego nauczyciela historii
ZO - 9 Relacje świadków wydarzeń na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VIII szkoły podstawowej PR - 5 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. edycja
Alicja Pieloszczyk
 
ZO - 4 Organizacja pracy w klasie łączonej - lekcja otwarta w klasie 2 i 3 szkoły podstawowej
Angelika Kędziorek
 
W - 72 Twórcze myślenie na zajęciach w przedszkolu i szkole podstawowej a sukcesy edukacyjne i zawodowe młodego człowieka
W - 75 Asertywność panaceum na stres i wypalenie zawodowe w pracy
W - 73 Akcja ""regeneracja"", czyli jak nie stracić poczucia sensu i motywacji do pracy w edukacji
W - 77 O podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych oraz o wyzwaniach w pracy w kontekście chrześcijaństwa
W - 76 Sentencje, opowieści, muzyka jako źródło inspiracji i motywacji do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych
W - 79 Z pamiętnika doradcy zawodowego - podcast
KL -  14/4/1 Klub antywypaleniowy
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
RP - Kształtowanie twórczego myślenia podczas zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej
RP - Profilaktyka antystresowa i antywypaleniowa w rzeczywistości szkolnej
Anna Borawska
 
KS/R/9/2; KS/R/9/3 Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
Anna Tymińska
 
KD - 8 Empatia w wychowaniu i trudne emocje u dzieci
W - 36 Rozwijanie kompetencji społecznych i emocjonalnych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
RP - Jak nauczyć dziecko bycia empatycznym?
Danuta Lasek
 
W - 15 Wsparcie dzieci i młodzieży z przejawami zachowań autodestrukcyjnych
W - 17 Zabawy pomagające uczniom ze spektrum autyzmu zdobywać umiejętności społeczne
W - 20 Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE
W - 18 Jak rozwijać inteligencję emocjonalną u młodzieży?
W - 19 Jak wykształcić inteligencję emocjonalną u dzieci/uczniów ze SPE?
W - 16 Empatia zmienia nas: szkołę i świat - pomysły na zajęcia terapeutyczne
W - 67 Rozpoznawanie i reagowanie na kryzys emocjonalny u uczniów. Rola katechety we wspieraniu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
W - 14 Plastelinografia w praktyce edukacyjnej i terapeutycznej jako sposób wspierania rozwoju i dobrostanu dzieci i młodzieży
RP - Wspieranie dobrostanu i dbałość o zdrowie psychiczne uczniów, w tym uczniów ze SPE
RP - Podnoszenie jakości edukacji włączającej oraz rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie pracy z zespołem zróżnicowanym
RP - Zadania dyrektora, nauczycieli i specjalistów w procesie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
RP - Rola i zadania specjalistów w przedszkolu i szkole
WE - Poczuj, doświadcz i przekaż dalej - Niewidzialna Wystawa
Dorota Cybulska
 
W - 44 Widzieć, jak uczniowie się uczą - w stronę empatycznej edukacji
Dorota Dąbrowska
 
KS/R/11 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki
KS/R/12 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki
KL –7/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
Dorota Kozioł
 
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
RP - "Nauczyciel nie pracuje w szkole, ale w głowie ucznia". Inspirowanie przyjaznych relacji nauczycieli z uczniami, w tym rozwijanie ich empatii, wrażliwości, współpracy, odpowiedzialności i rozumnej komunikacji
Dorota Szymonowicz
 
W -  46 W poszukiwaniu wartości - wyprawa do krainy fantasy. Literackie wędrówki z Tolkienem i Lewisem
Dorota Zalewska
 
KL-5/1/1 Klub Germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego
KL-5/4/1 Klub Germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego
KL-5/3/1 Klub Germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego
RP- Metody integracji uczniów w wielokulturowej klasie
Iwona Czaplicka
 
KD - 7 - Indywidualizacja pracy w zróżnicowanej klasie sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej- część 1 i 2
W - 82 - Misja zdrowie, czyli tajemnice ludzkiego ciała - podcast
RP - Indywidualizacja pracy w zróżnicowanej klasie sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej
Joanna Marek
 
W - 6 Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
W - 10 Działania w ramach realizacji Standardów ochrony małoletnich. Wdrażanie procedury "Niebieskie karty" w szkole
W - 7 Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży
W - 8 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętności komunikacyjne
W - 9 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętność współpracy w grupie
KS/R/15/1/2/3/4 Wspieranie dobrostanu uczniów i nauczycieli - jakie działania wato zaplanować?
RP - Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
RP - Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny
RP - Formy przemocy domowej (przedszkole, edukacja elementarna)
RP - Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka
RP - Dobrostan uczniów i nauczycieli - jak o niego dbać?
Jolanta Boryszewska
 
RP - Wielokulturowa klasa - uczniowie z doświadczeniem migracyjnym
ZO - 11 -  Informacja zwrotna na lekcji powtórzeniowej sposobem na wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży
Lidia Grad
 
KS/R/9/1 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
KS/R/9/4 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
ZO - 3 - Zajęcia otwarte w grupie dzieci 6-letnich - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dziecka
PR - 2- Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny
Martyna Napiwodzka
 
W - 40 Uczeń aktywny i skoncentrowany- czy taki istnieje? Samoregulacja i jej wpływ na uczenie się
KL - 17/1/1 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
ZO - 5 Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej. Zajęcia otwarte w klasie II oraz III szkoły podstawowej
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
 
W - 23 Projekt artystyczny w przedszkolu i szkole
W - 24 Budowanie wspólnego pola uwagi i relacji z wykorzystaniem narzędzi TIK
KL - 23/1 Zajęcia muzyczne dla dzieci ze specyficznymi potrzebami (opinie i orzeczenia) - sieć współpracy i samodoskonalenia dla doradców metodycznych i konsultantów
Piotr Kaja
 
W - 70 Jak ustalać priorytety, planować pracę specjalisty
W - 69 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania
W - 71 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - przyjazne techniki behawioralne
KL - 22/1 Specjaliści przy kawie - projekt młodzieżowy kurs nauki życia
Sylwia Sawicka

Kierunek IV

Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.

 

KD - 10 Podstawy angielskiego dla nauczycieli - efektywne nauczanie nie tylko z narzędziami TIK
W - 54 Jeden obraz - tysiąc słów. Jak wykorzystać potencjał obrazów i innych materiałów wizualnych do rozwijania kompetencji językowych u uczniów na języku niemieckim
W - 55 Jeden obraz - tysiąc słów. Jak wykorzystać potencjał obrazów i innych materiałów wizualnych do rozwijania kompetencji językowych u uczniów na języku angielskim
KS - 1 Przebudzić edukację - trendy, innowacje i inspiracje
KS/R/5 Wnioski i rekomendacje z egzaminu maturalnego z języka angielskiego drogą do sukcesu w XXI. wieku
KL-4/1/2, KL-4/2/1 Klub anglistów w erze cyfrowej
KL - 4/3/1 Angielski na warsztat - siec współpracy i samokształcenia konsultantów i doradców metodycznych z języka angielskiego
RP - Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela - wybrane przykłady
RP - Uczeń z nosem w smartfonie - czy naprawdę mamy sie czego obawiać?
Adrianna Sierzputowska
 
W - 48  O dezinformacji, indoktrynacji, inwigilacji i propagandzie w literaturze. Analiza fragmentów lektur obowiązkowych i tekstów internetowych
KL - 10/5/1 Klub Nauczycieli Języka Polskiego szkół ponadpodstawowych
ZO - 8 Mechanizmy zniewalania a krytyczna analiza informacji - "Rok 1984" G. Orwella, "Inny świat" G. Herlinga - Grudzińskiego i źródła internetowe
Agata Reszewicz
 
W - 49 Jak się uczyć? Pomoc uczniom w znalezieniu własnej drogi do efektywnego uczenia się
W - 50 Przymusowe roboty w III Rzeszy
W - 51 Międzynarodowe projekty historyczne z zakresu kształtowania postaw obywatelskich, społecznych i patriotycznych - pomysł, realizacja, ewaluacja
KS/R/14 - Kształtowanie postaw patriotycznych, obywatelskich i społecznych w szkole podstawowej i ponadpodstawowej - zadania współczesnego nauczyciela historii
KL - 19/1 Klub nauczycieli historii
RP - Gamifikacja w pracy nauczyciela
ZO - 9 Relacje świadków wydarzeń na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VIII szkoły podstawowej
PR - 5 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. edycja
Alicja Pieloszczyk
 
W - 76 Sentencje, opowieści, muzyka jako źródło inspiracji i motywacji do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych
W - 79 Z pamiętnika doradcy zawodowego - podcast
KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
Anna Borawska
 
W - 43 Uczeń aktywnym uczestnikiem lekcji języka polskiego
RP - Kształcenie kompetencji przyszłości ( krytycznego myślenia, kreatywności, współpracy, skutecznej komunikacji) w szkole
Dorota Dąbrowska
 
KD – 11 Projektowe metody nauczania w przedmiotach matematyczno – przyrodniczych
KS/R/11 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki
KS/R/12 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki
KL – 7/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
ZO – 10 Metody angażujące uczniów na lekcji matematyki
Dorota Kozioł
 
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
Dorota Szymonowicz
 
W - 45 Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. Wykorzystanie zasobów internetowych na lekcjach języka polskiego
ZO - 7 Gry dydaktyczne na lekcji języka polskiego
Dorota Zalewska
 
KL-13/1/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
Elwira Kamińska
 
KD - 12 - Interdyscyplinarność w przedmiotach przyrodniczych
KD - 14 - Praca z materiałami źródłowymi w edukacji przyrodnicze
KD - 13 - Jak sprostać wyzwaniom XXI wieku, czyli kompetencje przyszłości w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
RP - Steam - owe lekcje w edukacji szkolnej sposobem na interdyscyplinarność w nauczaniu
Joanna Marek
 
W - 65 -  Zajęcia terenowe, z GPS i bioróżnorodnością w tle - kształtowanie odpowiedzialności za region i ojczyznę
KL- 9/1/1   Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
KL- 9/2/1  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat łomżyński i kolneński)
Lidia Grad
 
KL-13/1/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
Małgorzata Wasilewska
 
KD - 16 Hackathon edukacyjny: Rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii
W - 86 Nowe środowisko do nauki programowania Baltie Web
W - 88 Inteligentne nauczanie. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w klasie szkolnej?
W - 87 Technologia w stylu escape room - tworzenie wirtualnych pokojów zagadek
KS/R/19 Cyfrowi Mentorzy: wyzwania w nauczaniu informatyki
KL- 3/1 Klub nauczycieli - TIK w nauczaniu
RP- Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci
RP- Prawda czy fałsz: umiejętność rozpoznawania wiarygodnych informacji w Internecie
RP - Laboratorium Przyszłości – teoretyczne podstawy i praktyczne zastosowania
RP- Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
RP- Transformacja edukacji z AI: możliwości i wyzwania
Małgorzata Witkiewicz
 
W - 31 - Przedszkole w pigułce, czyli co każdy nauczyciel przedszkola wiedzieć powinien
KL-11/2/1 - W kręgu przedszkolnych opowieści
ZO - 3 - Zajęcia otwarte w grupie dzieci 6-letnich - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dziecka
Martyna Napiwodzka
 
KL - 17/1/1 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
PR - 4 Ortograficzny rejs z kapitanem Skuwką. Międzyszkolny projekt edukacyjny, Część 1., Edycja II
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
 
W - 23 Projekt artystyczny w przedszkolu i szkole
W - 24 Budowanie wspólnego pola uwagi i relacji z wykorzystaniem narzędzi TIK
Piotr Kaja

Kierunek V

Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.

 

W - 72 Twórcze myślenie na zajęciach w przedszkolu i szkole podstawowej a sukcesy edukacyjne i zawodowe młodego człowieka
RP - Kształtowanie twórczego myślenia podczas zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej
Anna Borawska

W - 28 Zakodowany świat – rozwijanie myślenia logicznego u dzieci w wieku przedszkolnym
ZO – 2 Zabawy z bałwankami – rozwijanie umiejętności matematycznych w grupie dzieci czteroletnich
Anna Tymińska

KD – 11 Projektowe metody nauczania w przedmiotach matematyczno – przyrodniczych
W – 62 Metoda Sokratejska w matematyce
KL –7/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
ZO – 10 Metody angażujące uczniów na lekcji matematyki
Dorota Kozioł

W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
RP - Wpływ doskonalenia zawodowego nauczycieli szkół podstawowych na podnoszenie wyników uzyskiwanych przez uczniów, w tym z egzaminów zewnętrznych
Dorota Szymonowicz

KD - 12 - Interdyscyplinarność w przedmiotach przyrodniczych
KD - 14 - Praca z materiałami źródłowymi w edukacji przyrodniczej, 
KD - 13 - Jak sprostać wyzwaniom XXI wieku, czyli kompetencje przyszłości w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
W - 64 - "Podróż z przygodami", czyli o metodzie stacji zadaniowych
W - 63 - Ekwilibrystyka w zadawaniu pytań
RP - Steam - owe lekcje w edukacji szkolnej sposobem na interdyscyplinarność w nauczaniu
Joanna Marek

W - 66 Zmajstrujmy coś, czyli uczenie się przez doświadczanie. O czym warto rozmawiać z rodzicami ucznia?
KS/R -13 Interdyscyplinarne nauczanie przedmiotów przyrodniczych kształtujące myślenie analityczne uczniów
KL- 9/1/1 - Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
KL- 9/2/1 Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat łomżyński i kolneński)
RP- Zmajstrujmy coś, czyli uczenie się przez doświadczanie - szkoła nauczania interdyscyplinarnego i innowacji pedagogicznych
Lidia Grad

KD - 16 Hackathon edukacyjny: Rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii
W - 86 Nowe środowisko do nauki programowania Baltie Web
W - 88 Inteligentne nauczanie. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w klasie szkolnej?
W - 87 Technologia w stylu escape room - tworzenie wirtualnych pokojów zagadek
KS/R/19 Cyfrowi Mentorzy: wyzwania w nauczaniu informatyki
KL - 3/1 Klub nauczycieli - TIK w nauczaniu
RP - Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci
RP - Prawda czy fałsz: umiejętność rozpoznawania wiarygodnych informacji w Internecie
RP - Laboratorium Przyszłości – teoretyczne podstawy i praktyczne zastosowania
RP - Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
RP - Transformacja edukacji z AI: możliwości i wyzwania
Małgorzata Witkiewicz

W - 32 - Przedsiębiorczy przedszkolak
Martyna Napiwodzka

W - 41 Matematyka dla życia, czyli wszystko o uczeniu się w poczuciu sensu i przydatności
KL - 17/2/1 Grajmy razem! Sieć współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
W - 26 Aktywne słuchanie muzyki nie tylko według idei Batii Strauss
W - 22 Jak grać na instrumentach melodycznych w klasach I-III szkoły podstawowej
Piotr Kaja

Kierunek VI

Wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi.

W - 72 Twórcze myślenie na zajęciach w przedszkolu i szkole podstawowej a sukcesy edukacyjne i zawodowe młodego człowieka
W - 78 ABC realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole
KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/3/1 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL - 14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
RP - Kształtowanie twórczego myślenia podczas zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej
RP - ABC doradztwa zawodowego w szkole
Anna Borawska

W - 34 Od grosika do złotówki
Danuta Lasek

KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
Dorota Kozioł

W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
Dorota Szymonowicz

KL - 13/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
Elwira Kamińska

W - 61 (Nie) oceniaj książki po okładce
Grażyna Wysocka

W - 60 Patroni roku 2025
Halina Brześkiewicz

W - 84 W jaki sposób zadanie edukacyjne pomaga się uczyć i nauczać? 
W - 83 Spotkania i rozmowy w szkole. Nauczanie i uczenie się w dialogu
W - 85  Rozwijanie kompetencji przywódczych uczniów
W - II półrocze Jak kształcić umiejętność transferowania kompetencji między przedmiotami zawodowymi i ogólnymi w technikum i szkole branżowej?
W - II półrocze Znaczenie kompetencji metapoznawczych w rozwijaniu potrzeby uczenia się przez całe życie
Iwona Puciłowska

KL-13/1/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
Małgorzata Wasilewska

KS - 3 Harmonia innowacji z tradycją - I konferencja doradców metodycznych dla nauczycieli realizujących edukację muzyczną w przedszkolu lub szkole.
KL - 23/1 Zajęcia muzyczne dla dzieci ze specyficznymi potrzebami (opinie i orzeczenia) - sieć współpracy i samodoskonalenia dla doradców metodycznych i konsultantów
Piotr Kaja

Kierunek VII

Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.

W - 96 Z pamiętnika doradcy zawodowego - podcast
KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/3/1 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL - 14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
Anna Borawska

W - 25 Księga, książka, książeczka – zabawy inspirowane literaturą dziecięcą
Anna Tymińska

W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
Dorota Szymonowicz

KL - 5/5/1 Nauczyciele z misją dla zrównoważonego rozwoju, czyli wdrażamy edukację globalną w szkołach
RP - Metody integracji uczniów w wielokulturowej klasie
Iwona Czaplicka

RP - Wielokulturowa klasa - uczniowie z doświadczeniem migracyjnym
Lidia Grad

W - 69 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania
W - 71 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - przyjazne techniki behawioralne
ZO - 12 "Jak pracować z głoską [r]? " - lekcja otwarta
Sylwia Sawicka