Kierunek I
Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy, w tym wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego
W - 55 Lektury czytane z osobistej perspektywy ucznia. rozwiązania metodyczne przygotowujące do realizacji podstawy programowej i formuły egzaminu ustnego
KL - 10/5 Klub nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych
ZO - 7 Czym dla bohatera romantycznego może być samotność? Przygotowanie do egzaminu maturalnego
KL - 19/1/2 Klub nauczycieli historii
W - 161 Twierdza Łomża - fortyfikacje obronne w Piątnicy Poduchownej
W - 80 Ikona - teologia zawarta w obrazie
W - 50 Czytanie krytyczne utworów literackich na lekcjach języka polskiego- szkoły podstawowe
W - 51Czytanie krytyczne utworów literackich na lekcjach języka polskiego- szkoły ponadpodstawowe
KS/R/3/4 Czytanie jest najważniejsze!
KS-2 Aktywna biblioteka
W - 54 Wykorzystanie kontekstu historycznego i biograficznego w pracy z lekturą
KS/ R/3/1-Czytanie jest najważniejsze!
KS/R/3/3 - Czytanie jest najważniejsze!
ZO - 5 Myślące kapelusze na lekcji języka polskiego - Reduta Ordona
Wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego:
Linki do aktów prawnych związanych z nauką języka łacińskiego w szkołach:
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/jezyk-lacinski-w-szkolach-od-1-wrzesnia-2023-r
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20230000312/O/D20230312.pdf
Linki do interesujących stron (do wykorzystania przez nauczycieli języka łacińskiego):
https://imperiumromanum.pl/kultura/alfabet-lacinski/
https://zpe.gov.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-ponadpodstawowa/jezyk-lacinski-i-kultura-antyczna
Kierunek II
Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo-profilaktycznego oraz zajęć wychowania do życia w rodzinie.
KL-4/1Klub anglistów (Kolno, Zambrów, Wysokie Mazowieckie
KL – 4/1/2 – Klub anglistów (nauczyciele języka angielskiego – KOLNO, powiat kolneński)
Jak tchnąć życie w salę lekcyjną?
Świeże spojrzenie na procesy lekcyjne
Uważność nauczyciela kluczem do efektywnego nauczania - uczenia się.
KL-17/2 Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/1/2 Projekty i indywidualizacja w sieci współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/2/2 Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/4/2 Projekty i innowacje w edukacji wczesnoszkolnej. Ogólnopolska sieć współpracy konsultantów i doradców metodycznych
ZO - 4 Wprowadzenie litery w klasie I. Praca w grupach jako forma sprzyjająca uczeniu się uczniów
ZO - 16 Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej
PR- 3 Ortograficzny rejs z kapitanem Skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny
PR - 11 Ortograficzny rejs z Kapitanem Skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny. Część 2.
W-25 Modyfikowanie programów nauczania muzyki w klasach 4-7
W-26 Muzyczno-ruchowe zabawy integracyjne w przedszkolu
W-27 Muzykowanie indywidualne i zespołowe w klasach I-III szkoły podstawowej
W-28 Atrakcyjna edukacja muzyczna dla dzieci - śpiew, ruch, gra na instrumentach
W - 29 Muzykowanie zespołowe w przedszkolu
W-126 Integracja dzieci i młodzieży w grupie poprzez muzykę i ruch elementem profilaktyki uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych
W-129 Integracja w kole, czyli taniec średniowieczny
W-130 Analiza rzeczywistości współczesnego dziecka oraz rozumienie jego trudnych zachowań
W-131 Muzykowanie zespołowe w przedszkolu
W-132 Coś z niczego, czyli recykling muzyczno-plastyczny w edukacji małego dziecka z elementami integracji sensorycznej
W-133 Techniki plastyczne w wychowaniu przedszkolnym i kształceniu zintegrowanym
W-134 Plastyka z elementami integracji sensorycznej
W - 132 Coś z niczego, czyli recykling muzyczno-plastyczny w edukacji małego dziecka z elementami integracji sensorycznej
W - 133 Techniki plastyczne w wychowaniu przedszkolnym i kształceniu zintegrowanym
W - 134 Plastyka z elementami integracji sensorycznej
W -83 Uczeń ze spektrum autyzmu w edukacji włączającej
W -81 Jak rozwijać teorię umysłu u dzieci
W – 181 Funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością - edukacja i wsparcie jego rodziny
W – 182 Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
W – 183 Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
KL 22 Specjaliści przy kawie
KL –22/1/2 Specjaliści przy kawie
RP Uczeń ze spektrum autyzmu w edukacji włączającej
WE - 2 Wycieczka do Sulejówka i Warszawy - śladami wybitnych Polaków okresu dwudziestolecia międzywojennego
WE-1 Wycieczka edukacyjna do Biebrzańskiego Parku Narodowego - z wodą w tle
Kierunek III
Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego.
Świeże spojrzenie na procesy lekcyjne - nowoczesne metody nauczania.
KL-10/5/2 Klub nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych
ZO-7 Czym dla bohatera romantycznego moze być samotność? Przygotowanie do egzaminu maturalnego
ZO-18 Ocenianie wspierające uczenie się. Rola informacji zwrotnej w budowaniu kompetencji polonistycznych uczniów.
RP - Psychologiczne aspekty oceniania uczniów, w tym uczniów ze SPE
W-153 Od wymagań edukacyjnych do oceny szkolnej
KD-14 Szkoła dla ucznia- motywowanie, uczenie się, ocenianie
RP Ocenianie dla uczenia się
Ocenianie wewnątrzszkolne umiejętności i zachowania ucznia - odpowiedzialność nauczycieli i dyrektora w świetle obowiązującego prawa oświatowego
KL-10/1 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu kolneńskiego
KL-10/2. Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu łomżyńskiego
KL-10/3. Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu zambrowskiego
KL-10/4. Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu wysokomazowieckiego
ZO-5. Myślące kapelusze na lekcji języka polskiego - Reduta Ordona
ZO-6. Ach, co za szkoła! Spotkanie z panem Kleksem i jego uczniami. Wykorzystanie metod aktywizujących i rozwijających twórcze myślenie
W- 63 Przygotowanie do egzaminu maturalnego z języka niemieckiego
W-64 Rozwijanie komunikacji werbalnej w kontekście przygotowania uczniów do matury ustnej z języka niemieckiego
W - 167 Przekuj porażkę w sukces, czyli ocenianie na lekcjach języków obcych wspierające rozwój uczniów
KL-5/1, KL/5/3, KL-5/4 Klub Germanistów
KL-5/1/2, Kl-5/3/2, KL-5/4/2 Klub Germanistów
W- 94 Uczenie się na błędach - czyli o kulturze błędu w szkole
W-190 Analiza prac uczniowskich. Trochę inne spojrzenie na nauczanie i uczenie się
KL 24/1 Klub nauczycieli szkolnictwa branżowego
RP- Współpraca nauczycieli w procesie kontroli i oceny. Metoda APU - Analiza Prac Uczniowskich
KD - 5 Bieg z przeszkodami po sukces, czyli o ocenianiu uczniów z trudnościami w nauce przedmiotów przyrodniczych
RP - Informacja zwrotna jako konstruktywny dialog nauczyciela z uczniem
RP - Ocenianie zachowania w praktyce szkolnej
RP - Motywacyjno - wspierające ocenianie szansą na sukces ucznia
KD - 17 Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji
KD - 18 Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
W -74 - Jak geografia tłumaczy świat? - nauczyciel w świecie potrzeb
W-176 - Geografia jako system naczyń połączonych
W - 177 - Relacje przyroda - człowiek podczas zajęć terenowych
KS/R/12 - Innowacje pedagogiczne i projekty edukacyjne sposobem na odkrywanie potencjału uczniów
KL-9/1 i KL-9/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
KL - 9/1/2 i KL - 9/2/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
RP - 8 - Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
RP - Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
RP - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
ZO-10 - Twórczo, krytycznie i kreatywnie na lekcjach geografii
KS/R/9/1 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KS/R/9/4 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
W-46 Indywidualizacja w edukacji wczesnoszkolnej - zadania, formy i metody pracy odpowiadające uczniom o różnych potrzebach i możliwościach
W-49 Pozwól mi działać, a zapamiętam. Znane, lecz zapomniane metody aktywizujące w edukacji wczesnoszkolnej
W - 149 Co za to dostanę? - czyli o demoralizującej roli stopni szkolnych w edukacji wczesnoszkolnej
Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
ZO - 16 Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej
W-83 Uczeń ze spektrum autyzmu w edukacji włączającej
W – 181 Funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością - edukacja i wsparcie jego rodziny
W – 182 Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
KL -22 Specjaliści przy kawie
KL –22/1/2 Specjaliści przy kawie
Kierunek IV
Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.
W - 87 Wyzwania pracy XXI wieku - stres, mobbing, wypalenie zawodowe - podcast
W - 88 Bajki pomagajki, czyli o emocjach i wartościach w świecie dziecka - podcast
W - 85 Wskazówki na początek roku: jak się nie wypalić zawodowo krok po kroku
W - 185 Poszukiwanie motywacji do pracy w trosce o dobrostan psychiczny nauczyciela
KS/R/17 Dziś uczeń, jutro pracownik - doradztwo zawodowe jako przygotowanie do roli świadomego pracownika
KL - 14/1 Klub poczatkujących doradców zawodowych
KL - 14/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL - 14/3 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych
KL - 14/2/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL- 14/3/2 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
RP - Twórcze myślenie receptą na sukcesy edukacyjne i zawodowe, czyli o rozwijaniu kreatywności u dzieci w edukacji przedszkolnej i szkole podstawowej
RP- Asertywność a dobrostan psychiczny nauczyciela
RP - Nauczycielu, nie daj się stresowi i wypaleniu zawodowemu
RP - Kreatywne zajęcia w przedszkolu i szkole podstawowej a przyszły sukces edukacyjny i zawodowy młodego człowieka
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
RP - Profilaktyka antystresowa i antywypaleniowa w rzeczywistości szkolnej
W -32 Gdy chmur jest za dużo – przedszkolak i jego emocje
W - 138 Zabawa w czytanie
KS/R/9/2 Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KS/R/9/3 Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
ZO - 2Wesołe śnieżynki – zabawy dydaktyczne wspierające rozwój mowy dziecka trzyletniego
PR – 9 Wszystkie kolory emocji – projekt edukacyjny
KL-5/1, KL/5/3, KL-5/4 Klub Germanistów
KL-5/1/2, Kl-5/3/2, KL-5/4/2 Klub Germanistów
KD - 18 Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
KD - 17 - Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji
W -74 Jak geografia tłumaczy świat? - nauczyciel w świecie potrzeb
W - 176 - Geografia jako system naczyń połączonych
W - 177 - Relacje przyroda - człowiek podczas zajęć terenowych
KL-9/1 i KL-9/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
KL - 9/1/2 i KL - 9/2/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
RP-8 Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
RP - Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
RP - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
KL -11/2 - Klub nauczycieli wychowania przedszkolnego
W- 82 Nowoczesne technologie informacyjno - komunikacyjne w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
W – 182 Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
W – 183 Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
KL - 22 Specjaliści przy kawie
Kierunek V
Rozwój kształcenia zawodowego i uczenia się w miejscu pracy w partnerstwie z przedstawicielami branż.
KL - 14/1 Klub poczatkujących doradców zawodowych
KL - 14/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL - 14/3 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych
KL - 14/2/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL- 14/3/2 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KD-8 W stronę modelu 4K. Wyposażenie uczniów w kompetencje przyszłości
W - 193 Rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie samodzielnego myślenia
W-194 - Dydaktyka rozwijania kompetencji proinnowacyjnych w szkole kształcącej w zawodach
W- 93 Z myślą o przyszłości. Wspieranie współczesnego ucznia w procesie uczenia się i rozwoju
KS/R-19-Kształcenie zawodowe w rzeczywistych warunkach pracy. Do czego powinniśmy zmierzać?
KL24/1-Klub nauczycieli szkolnictwa branżowego
W – 183 Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Kierunek VI
Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz- i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny.
W-61 Współpraca na lekcji języka angielskiego z wykorzystaniem narzędzi IT
W-60 Pogotowie egzaminacyjne-egzamin ósmoklasisty z języka obcego
W-62 Słuchanie i czytanie na języku obcym-jak urozmaicić lekcje ćwicząc te umiejętności?
W-98 Wirtualne tablice-jak wykorzystać ja na lekcjach z uczniami?
KS/R/4Easy peasy, czyli sposoby na łatwą i przyjemną naukę języka angielskiego w szkole podstawowej
KS/R/5 Szklanka systematyczności, łyżka pracowitości i szczypta spokoju, czyli przepis na zdanie matury z języka angielskiego
KL-4/2 Klub anglistów (m. Łomża, powiat łomżyński)
KL-4/1 Klub anglistów (Kolno, Zambrów, Wysokie Mazowieckie)
KL – 4/1/2 – Klub anglistów (nauczyciele języka angielskiego – KOLNO, powiat kolneński)
Jak tchnąć życie w salę lekcyjną? Świeże spojrzenie na procesy lekcyjne
Zasoby Internetu-wykorzystanie platform i serwisów edukacyjnych w procesie nauczania, uczenia się
Dezinformacja w Internecie-jak kształtować krytyczne podejście do publikowanych treści
Młody człowiek w sieci-nie taki wirtualny świat straszny, jak go malują
Nie bądź cynikiem, zostań sceptykiem-włącz myślenie krytyczne
Uważny nauczyciel kluczem efektywnego nauczania - uczenia się
Świeże spojrzenie na procesy lekcyjne - nowoczesne metody nauczania
W - 158 Indywidualizacja pracy z uczniem ze SPE na lekcjach historii
KL -17/3 Ortograficzne pomysły klubu edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/3/2 Nauczyciel twórcą projektów edukacyjnych - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KS/R/17 Dziś uczeń, jutro pracownik - doradztwo zawodowe jako przygotowanie do roli świadomego pracownika
KL- 14/1 Klub poczatkujących doradców zawodowych
KL- 14/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL- 14/3 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL- 14/4 Klub antywypaleniowy
KL - 14/2/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL- 14/3/2 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL- 14/4/2 Klub antywypaleniowy
RP - Twórcze myslenie receptą na sukcesy edukacyjne i zawodowe, czyli o rozwijaniu kreatywności u dzieci w edukacji przedszkolnej i szkole podstawowej
RP- Asertywność a dobrostan psychiczny nauczyciela
RP - Nauczycielu, nie daj się stresowi i wypaleniu zawodowemu
RP - Kreatywne zajęcia w przedszkolu i szkole podstawowej a przyszły sukces edukacyjny i zawodowy młodego człowieka
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
RP - Profilaktyka antystresowa i antywypaleniowa w rzeczywistości szkolnej
KS/R/9/2 Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KS/R/9/3 Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
PR – 9 Wszystkie kolory emocji – projekt edukacyjny
W-43 Wykorzystanie elementów metody dobrego startu w edukacji i terapii uczniów klas 1-3
KS- Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej- odkrywcą i realizatorem talentów, twórcą edukacyjnego klimatu w zróżnicowanej klasie
W - 79 Katecheta wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
W - 77 Katecheta wobec ucznia dotkniętego przemocą ze strony rówieśników i dorosłych
W - 78 Uczeń ze spektrum autyzmu na lekcji religii
W - 24 Praca z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym
W - 23 Elementy metod terapii ręki i arteterapii na zajęciach rewalidacyjnych
W - 17 Jak nauczyć ucznia panowania nad własną agresją?
W - 19 Wsparcie dzieci i młodzieży z przejawami zachowań autodestrukcyjnych
W - 21 Usprawnianie zaburzonych funkcji u uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym
W - 20 Empatyczna komunikacja ważnym aspektem budowania relacji z uczniem ze SPE
W - 18 Depresja i zachowania autodestrukcyjne dzieci i młodzieży
W - 22 Rozwój mowy dziecka w przedszkolu
W - 120 Rozwijanie aktywności fizycznej uczniów z zaburzoną motoryką dużą
W - 122 Terapeutyczne i rozwojowe właściwości gier RPG oraz zastosowanie ich w praktyce
W - 123 Elementy metod terapii ręki i arteterapii na zajęciach rewalidacyjnych
W - 124 Uczeń z mutyzmem w procesie edukacji i terapii
W - 179 Dobrostan psychiczny a czynniki lekowe w pracy katechety
W - 180 Autyzm na katechezie
KS - 4 Podnoszenie jakości wsparcia udzielanego w systemie oświaty dla dzieci, uczniów i rodzin (…) – edukacja włączająca w praktyce szkolnej
KL - 12/1 Klub nauczycieli pracujących z uczniami ze SPE
RP - Ocena funkcjonalna jako początek planowania wsparcia w edukacji włączającej
RP - Planowanie, organizacja, realizacja i dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówkach oświatowych
RP - Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia ze SPE
RP - Zwiększenie dostępności i jakości wsparcia udzielanego dzieciom przez nauczycieli i specjalistów w szkołach
RP - Indywidualizacja pracy z dzieckiem przedszkolnym w oparciu o wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania
RP - Rola i zadania specjalistów w przedszkolu i szkole
KL-10/1 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu kolneńskiego
KL-10/2 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu łomżyńskiego
KL-10/3 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu zambrowskiego
KL-10/4 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu wysokomazowieckiego
RP -Organizacja opieki nad uczniami przewlekle chorymi w szkole w świetle obowiązujących przepisów prawnych
KD-16 Samorząd Uczniowski w szkole
W - 73 Skuteczna edukacja przyrodnicza pokolenia IGEN
KS/R/10/2, KS/R/10/3 - Zagadka znikającej motywacji w nauce przedmiotów przyrodniczych
RP - Jak rozwijać samodzielność i odpowiedzialność ucznia za własną naukę?
RP - Indywidualizacja pracy w zróżnicowanej klasie
KD - 12 Cyberprzemoc - zagrożenie związane z nowymi technologiami
W-9 i W-10 Wspieranie rozwoju uczniów w okresie dorastania
W-8 Uczeń z depresją. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży
W-7 Jak wyjaśniać i jak reagować na zachowania agresywne uczniów
W-11 Uzależnienia behawioralne
W-12 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Problemy okresu dorastania część 1
W-13 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Problemy okresu dorastania część 2
W-14 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Jak wspierać rozwój dziecka w okresie wczesnoszkolnym? Część 1
W-15 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Jak wspierać rozwój dziecka w okresie wczesnoszkolnym? Część 2
W - 117 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Słowa, które ranią i słowa, które wspierają, słowa, które zostają z nami na całe życie…
W - 115 Godzina wychowawcza po angielsku - integracja klasy
KS/R/14 Diagnoza potrzeb rozwojowych uczniów
Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
Przemoc rówieśnicza, przemoc relacyjna - rozpoznanie, zasady interwencji
Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny
Planowanie działań wychowawczych i profilaktycznych zgodnych z rozpoznanymi potrzebami uczniów
Właściwy klimat szkoły podstawą sprawnego jej funkcjonowania
Formy przemocy domowej
KD - 17 - Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji
KD - 18 - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w Edukacji
W - 75 - Zasoby kulturowe mojej małej ojczyzny
W -74 - Jak geografia tłumaczy świat? - nauczyciel w świecie potrzeb
W- 176 - Geografia jako system naczyń połączonych
W - 177 - Relacje przyroda - człowiek podczas zajęć terenowych
KS/R/12 - Innowacje pedagogiczne i projekty edukacyjne sposobem na odkrywanie potencjału ucznia
KL-9/1 i KL-9/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
KL - 9/1/2 i KL - 9/2/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
RP-8 Praca z uczniami z doświadczeniem migracyjnym
RP - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
ZO-10 - Twórczo, krytycznie i kreatywnie na lekcjach geografii
WE-1 Wycieczka edukacyjna do Biebrzańskiego Parku Narodowego - z wodą w tle
W - 30 - Kreatywne zabawy matematyczne w przedszkolu
W-31 - Vademecum nauczyciela przedszkola
W-139 - Sposoby na twórcze wykorzystanie klocków w działalności dziecka
W-140 - Mój Dom - Moja Mała Ojczyzna - Edukacja Regionalna w przedszkolu
KS/R/9/1 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KS/R/9/4 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KL-11/2 - Klub nauczycieli wychowania przedszkolnego
KL-11/2 - W kręgu przedszkolnych opowieści
ZO - 1 - Zajęcia otwarte z udziałem rodziców - wspieranie działań placówki poprzez budowanie partnerskich kontaktów z rodzicami
ZO-14 - Zajęcia otwarte z zakresu mowy ojczystej w grupie dzieci 5-letnich
PR - 1 - Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny
PR-10 - Międzyszkolny projekt edukacyjny ""Zdrowa Ziemia - Zdrowi My"", edycja IV, część 2
W-46 Indywidualizacja w edukacji wczesnoszkolnej - zadania, formy i metody pracy odpowiadające uczniom o różnych potrzebach i możliwościach
W-47 wprowadzenie części mowy metodą storytellingu inspirowane pedagogiką Marii Montessori
W - 150 Uczeń klas I-III czujny i uważny. Samoregulacja i jej wpływ na wykorzystanie potencjału edukacyjnego w klasie
W - 149 Co za to dostanę? - czyli o demoralizującej roli stopni szkolnych w edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/1 Projekty i indywidualizacja w sieci współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/1/2 Projekty i indywidualizacja w sieci współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/2/2 Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
KL - 17/4/2 Projekty i innowacje w edukacji wczesnoszkolnej. Ogólnopolska sieć współpracy konsultantów i doradców metodycznych
ZO - 4 Wprowadzenie litery w klasie I. Praca w grupach jako forma sprzyjająca uczeniu się uczniów
ZO - 16 Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej
PR -3 Ortograficzny rejs z kapitanem skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny
PR - 11 Ortograficzny rejs z Kapitanem Skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny. Część 2
W- 83 Uczeń ze spektrum autyzmu w edukacji włączającej
W - 81 Jak rozwijać teorię umysłu u dzieci
W – 181 Funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością - edukacja i wsparcie jego rodziny
W – 183 Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
W – 182 Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
KL - 22 Specjaliści przy kawie RP Uczeń ze spektrum autyzmu w edukacji włączającej
Kierunek VII
Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej.
W -36 Escape room w edukacji wczesnoszkolnej
W - 146 Lekcje outdoor - czyli jak prowadzić lekcje poza klasą?
W - 147 Pozytywna dyscyplina w klasie
PR -2 Międzyszkolny projekt edukacyjny Zdrowa ziemia, zdrowi my! edycja IV
KL - 14/1 Klub poczatkujących doradców zawodowych
KL - 14/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL - 14/3 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych
KL - 14/4 Klub antywypaleniowy
KL - 14/2/2 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL- 14/3/2 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL- 14/4/2 Klub antywypaleniowy
RP - Twórcze myślenie receptą na sukcesy edukacyjne i zawodowe, czyli o rozwijaniu kreatywności u dzieci w edukacji przedszkolnej i szkole podstawowej
RP - Nauczycielu, nie daj się stresowi i wypaleniu zawodowemu
RP - Kreatywne zajęcia w przedszkolu i szkole podstawowej a przyszły sukces edukacyjny i zawodowy młodego człowieka
RP - Profilaktyka antystresowa i antywypaleniowa w rzeczywistości szkolnej
ZO - 13 Na wesołej łące – zabawy wspierające rozwój fizyczny dziecka trzyletniego
Kurs turystyki kwalifikowanej w zakresie turystyki kajakowej
Kurs turystyki kwalifikowanej w zakresie turystyki rowerowej
Kurs kierowników wycieczek szkolnych
W-40 Razem możemy więcej- gry i zabawy integrujące zespół klasowy
W - 120 Rozwijanie aktywności fizycznej uczniów z zaburzoną motoryką dużą
W - 122 Terapeutyczne i rozwojowe właściwości gier RPG oraz zastosowanie ich w praktyce
W - 123 Elementy metod terapii ręki i arteterapii na zajęciach rewalidacyjnych
W - 67 Kreatywnie i aktywnie na lekcji matematyki
W - 102 Gry ruchowe "Językowy Labirynt" - emocjonująca przygoda i narzędzie skutecznej nauki języka obcego
KS/R/6/2, KS/R/6/3, KS/R/6/1 Edukacja poprzez ruch na lekcjach języka niemieckiego
KS- 12 Imopeksis - wsparcie rozwoju uczniów w sporcie, edukacji i życiu społecznym
RP- Efektywna edukacja w naszej szkole
RP- Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej
RP- Gry dydaktyczne sposobem na efektywne uczenie się
RP- Uczyć lepiej – od neurodydaktyki do skutecznej edukacji
KD - 6 Spacerologia jako innowacja pedagogiczna w realizacji zajęć terenowych
W - 72 "Cudze chwalicie, swego nie znacie", czyli Skansen Kurpiowski w obiektywie
KD - 17 - Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji
KD - 18 - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w Edukacji
WE-1 Wycieczka edukacyjna do Biebrzańskiego Parku Narodowego - z wodą w tle
W - 30 - Kreatywne zabawy matematyczne w przedszkolu
W -31 - Vademecum nauczyciela przedszkola
W-139 - Sposoby na twórcze wykorzystanie klocków w działalności dziecka
W-140 - Mój Dom - Moja Mała Ojczyzna - Edukacja Regionalna w przedszkolu
KS/R/9/1 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KS/R/9/4 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KL-11/2 - Klub nauczycieli wychowania przedszkolnego
KL-11/2 - W kręgu przedszkolnych opowieści
ZO - 1 - Zajęcia otwarte z udziałem rodziców - wspieranie działań placówki poprzez budowanie partnerskich kontaktów z rodzicami
PR - 1 - Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny
PR-10 - Międzyszkolny projekt edukacyjny ""Zdrowa Ziemia - Zdrowi My"", edycja IV, część 2
W - 150 Uczeń klas I-III czujny i uważny. Samoregulacja i jej wpływ na wykorzystanie potencjału edukacyjnego w klasie
W-25 Modyfikowanie programów nauczania muzyki w klasach 4-7
W-26 Muzyczno-ruchowe zabawy integracyjne w przedszkolu
W-27 Muzykowanie indywidualne i zespołowe w klasach I-III szkoły podstawowej
W-28 atrakcyjna edukacja muzyczna dla dzieci - śpiew, ruch, gra na instrumentach
KL-25 Nowe powinności i kompetencje nauczycieli muzyki - wyzwania współczesnej szkoły - sieć współpracy i samodoskonalenia dla doradców metodycznych i konsultantów
W – 182 Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
W – 183 Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
KL - 22 Specjaliści przy kawie
KL –22/1/2 Specjaliści przy kawie
Kierunek VIII
Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji.
W-61 Współpraca na lekcji języka angielskiego z wykorzystaniem narzędzi IT
W-60 Pogotowie egzaminacyjne-egzamin ósmoklasisty z języka obcego
W-62 Słuchanie i czytanie na języku obcym-jak urozmaicić lekcje ćwicząc te umiejętności?
W-98 Wirtualne tablice-jak wykorzystać ja na lekcjach z uczniami?
W – 164 – Krytyczne myślenie na języku angielskim
W – 162 Chat GPT – jak wykorzystać go na lekcji języka obcego?
KS/R/4 Easy peasy, czyli sposoby na łatwą i przyjemną naukę języka angielskiego w szkole podstawowej
KS/R/5 Szklanka systematyczności, łyżka pracowitości i szczypta spokoju, czyli przepis na zdanie matury z języka angielskiego
KS- Sztuczna inteligencja-udogodnienie czy zagrożenie?
KL-4/2 Klub anglistów (m. Łomża, powiat łomżyński)
KL-4/1 Klub anglistów (Kolno, Zambrów, Wysokie Mazowieckie)
KL – 4/1/2 – Klub anglistów (nauczyciele języka angielskiego – KOLNO, powiat kolneński)
Jak tchnąć życie w salę lekcyjną?
Świeże spojrzenie na procesy lekcyjne.
Zasoby Internetu-wykorzystanie platform i serwisów edukacyjnych w procesie nauczania, uczenia się.
Dezinformacja w Internecie-jak kształtować krytyczne podejście do publikowanych treści.
Młody człowiek w sieci-nie taki wirtualny świat straszny, jak go malują.
Nie bądź cynikiem, zostań sceptykiem-włącz myślenie krytyczne.
Uważny nauczyciel kluczem efektywnego nauczania - uczenia się.
Świeże spojrzenie na procesy lekcyjne - nowoczesne metody nauczania
W-55 Lektury czytane z osobistej perspektywy ucznia. rozwiązania metodyczne przygotowujące do realizacji podstawy programowej i formuły egzaminu ustnego
KL-10/5 Klub nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych
ZO-7 Czym dla bohatera romantycznego może być samotność? Przygotowanie do egzaminu maturalnego
W - 57 Wojna polsko - bolszewicka: Bitwa Warszawska, Bitwa Białostocka oraz obrona i zdobycie Łomży
W - 56 Jak porządkować i utrwalać treści nauczania? Gry, aplikacje i inne sposoby na efektywne uczenie się
W - 159 AR VR w edukacji historycznej - sposoby wykorzystania rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości
W - 158 Indywidualizacja pracy z uczniem ze SPE na lekcjach historii
KL - 19/1 Klub nauczycieli historii
KL - 19/1/2 Klub nauczycieli historii
RP - Gamifikacja w pracy nauczyciela
RP - Kreatywne i racjonalne prace domowe jako przykład rozwijania umiejętności podstawowych i przekrojowych ucznia
RP - Gamifikacja w pracy nauczyciela
RP - Kreatywne i efektywne prace domowe rozwijające umiejętności podstawowe i przekrojowe uczniów
ZO - 8 Efektywne metody nauczania na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej
ZO - 19 Metody angażujące uczniów na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VII szkoły podstawowej
PR - .4 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom...". Edycja 2
W -37 Montaż filmów krok po kroku za pomocą telefonu - wykorzystanie aplikacji Kinemaster
W-36 Escape room w edukacji wczesnoszkolnej
W -35 wykorzystanie genial.ly do tworzenia codziennych lekcji - dla początkujących
KL - 17/3/2 Nauczyciel twórcą projektów edukacyjnych - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
ZO -3 Stosowanie narzędzi tik podczas edukacji matematycznej- zajęcia otwarte w klasie i szkoły podstawowej
ZO - 15 Laboratoria przyszłości w praktyce - wykorzystanie sprzętu na lekcji w klasie I szkoły podstawowej
W - 187 Jak, ucząc aktywnie, uczyć efektywnie, stacjonarnie i online
W - 106 Przedszkolak w świecie TIK (doszło w I półroczu)
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej- odkrywcą i realizatorem talentów, twórcą edukacyjnego klimatu w zróżnicowanej klasie
W - 68 Gry dydaktyczne na lekcjach matematyki
W - 171 Wykorzystanie chat GPT w nauczaniu matematyki
KS/R/11 W drodze do sukcesu na egzaminie ósmoklasisty z matematyki." "KL - 8/2 TIK w matematyce
KL - 7/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL - 8/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
KL - 8/2/2 TIK w matematyce (szkoły podstawowe i ponadpodstawowe)" "ZO- 9 Stosowanie narzędzi TIK na lekcji matematyki - zajęcia otwarte w klasie I szkoły ponadpodstawowej
ZO - 20 Efektywne metody nauczania na lekcji matematyki - zajęcia otwarte w klasie I szkoły ponadpodstawowej
KL-10/1/2 Rozwijanie umiejętności tworzenia wypowiedzi. Klub nauczycieli języka polskiego z powiatu łomżyńskiego i kolneńskiego
KL-10/3/2 Rozwijanie umiejętności tworzenia wypowiedzi. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu zambrowskiego i wysokomazowieckiego
ZO-17 Argumentów nie należy liczyć, lecz ważyć. O cennej sztuce tworzenia i selekcjonowania argumentów
KL-10/1 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu kolneńskiego
KL-10/2 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu łomżyńskiego
KL-10/3 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu zambrowskiego
KL-10/4 Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów. Klub nauczycieli języka polskiego powiatu wysokomazowieckiego
ZO-5 Myślące kapelusze na lekcji języka polskiego - Reduta Ordona
ZO-6 Ach, co za szkoła! Spotkanie z panem Kleksem i jego uczniami. Wykorzystanie metod aktywizujących i rozwijających twórcze myślenie
KL-13/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KL-13/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KD-4 Z niemieckim przekraczamy granice – kurs doskonalący dla nauczycieli języka niemieckiego
KD - 15 Cyfrowe kompetencje nauczycieli języka niemieckiego - doskonalenie umiejętności wykorzystania w edukacji językowej narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w tym opartych na sztucznej inteligencji
W- 63 Przygotowanie do egzaminu maturalnego z języka niemieckiego
W-64 Rozwijanie komunikacji werbalnej w kontekście przygotowania uczniów do matury ustnej z języka niemieckiego
KL-5/1, KL/5/3, KL-5/4 Klub Germanistów
KL-5/1/2, Kl-5/3/2, KL-5/4/2 Klub Germanistów
RP- Efektywna edukacja w naszej szkole
RP- Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej
RP- Gry dydaktyczne sposobem na efektywne uczenie się
RP- Innowacyjne metody nauczania drogą rozwoju kompetencji kluczowych uczniów
RP- Lekcje z pomysłem, czyli myślenie wizualne i sketchnoting w edukacji szkolnej
RP- Lekcje z pomysłem, czyli myślenie wizualne i sketchnoting w edukacji szkolnej
PR –5 Międzynarodowy projekt „W sieci listownych przyjaźni” 3 edycja
PR-6 Auf der Reise nach Österreich - W podróży do Austrii
W - 73 Skuteczna edukacja przyrodnicza pokolenia IGEN
KS - 3 Projekt Ekomobilni - gry mobilne
KD - 17 - Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji
KD - 18 - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w Edukacji
W - 75 - Zasoby kulturowe mojej małej ojczyzny
W-74 - Jak geografia tłumaczy świat? - nauczyciel w świecie potrzeb
W- 176 - Geografia jako system naczyń połączonych
W - 177 - Relacje przyroda - człowiek podczas zajęć terenowych
KS/R/12 - Innowacje pedagogiczne i projekty edukacyjne sposobem na odkrywanie potencjału uczniów
KL-9/1 i KL-9/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
KL - 9/1/2 i KL - 9/2/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
RP -8 -Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
RP - Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
RP - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
ZO-10 - Twórczo, krytycznie i kreatywnie na lekcjach geografii
KD - 20 Programowanie w języku Python
KD - 21 Sztuczna inteligencja w edukacji" "W-97 PHOTON. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
W - 119 Bezpieczeństwo dzieci w sieci. O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów?
W - 196 TIK-owe poniedziałki
W - 197 Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota" "KSR-18 Bezpiecznie w cyfrowym świecie, czyli edukacyjne zastosowanie narzędzi i materiałów dostępnych w sieci
KS - 11 Aspekty pracy w IT
KL-3/3 Klub nauczycieli - Aktywna tablica
KL-3/4 Klub nauczycieli - laboratorium przyszłości
KL - 3/3/2 Klub nauczycieli - Aktywna Tablica
KL - 3/4/2 Klub nauczycieli - Laboratorium Przyszłości
RP Nowoczesna edukacja z monitorem/ tablicą interaktywną
RP Zasoby Internetu – wykorzystywanie narzędzi i materiałów dostępnych w sieci
RP Dezinformacja w Internecie - jak kształtować krytyczne podejście do publikowanych treści
RP Laboratorium Przyszłości – teoretycznie i praktycznie
RP Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
RP Bezpieczeństwo w sieci, czyli co powinien wiedzieć każdy użytkownik Internetu
RP Dezinformacja w Internecie - jak kształtować krytyczne podejście do publikowanych treści
W - 31- Vademecum nauczyciela przedszkola
W-140 - Mój Dom - Moja Mała Ojczyzna - Edukacja Regionalna w przedszkolu
KS/R/9/1 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KS/R/9/4 - Początek drogi ku lepszej edukacji - Dlaczego przedszkole jest ważne we wspieraniu rozwoju dziecka?
KL-11/2 - Klub nauczycieli wychowania przedszkolnego
KL-11/2 - W kręgu przedszkolnych opowieści
ZO -1 - Zajęcia otwarte z udziałem rodziców - wspieranie działań placówki poprzez budowanie partnerskich kontaktów z rodzicami
ZO-14 - Zajęcia otwarte z zakresu mowy ojczystej w grupie dzieci 5-letnich
PR-10 - Międzyszkolny projekt edukacyjny "Zdrowa Ziemia - Zdrowi My", edycja IV, część 2
W-48 Wykorzystanie aplikacji Mentimeter w edukacji wczesnoszkolnej
ZO - 16 Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej
PR-3 Ortograficzny rejs z kapitanem skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny
PR - 11 Ortograficzny rejs z Kapitanem Skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny. Część 2
W-25. MODYFIKOWANIE PROGRAMÓW NAUCZANIA MUZYKI W KLASACH 4-7
W-125 Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli, a idea aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss
W-127 Jak przygotować słuchowisko muzyczne lub podcast?
W-128 Jak przygotować dzieci do nauki programowania w klasach I-III szkoły podstawowej?
KOMPETENCE CYFROWE NAUCZYCIELI MUZYKI - KONFERENCJE REGIONALNE
ZO-11 Kodowanie i dekodowanie rytmu, czyli lekcja muzyki czy matematyki?; ZO-12. Kodowanie i dekodowanie rytmu, czyli lekcja muzyki czy matematyki?
PR-8 CAŁA KLASA ŚPIEWA Z NAMI
Kierunek IX
Rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.
W -36 ESCAPE ROOM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
ZO - 15 Laboratoria przyszłości w praktyce - wykorzystanie sprzętu na lekcji w klasie I szkoły podstawowej
ZO - 22 Sposób na lekcję przyrody - Eko-pracownia - zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej
PR -2 Międzyszkolny projekt edukacyjny Zdrowa ziemia, zdrowi my! edycja IV
KL - 8/2 TIK w matematyce
KL - 7/1Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL - 8/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
KL-13/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KL-13/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KD-4 Z niemieckim przekraczamy granice – kurs doskonalący dla nauczycieli języka niemieckiego
KL-5/1, KL/5/3, KL-5/4 Klub Germanistów
KL-5/1/2, KL-5/3/2, KL-5/4/2 Klub Germanistów
RP- Efektywna edukacja w naszej szkole
RP- Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej
RP- Gry dydaktyczne sposobem na efektywne uczenie się
RP- Myślenie wizualne i sketchnoting w edukacji szkolnej
RP- Innowacyjne metody nauczania drogą rozwoju kompetencji kluczowych uczniów
RP- Lekcje z pomysłem, czyli myślenie wizualne i sketchnoting w edukacji szkolnej
PR – Międzynarodowy projekt „W sieci listownych przyjaźni” 3 edycja
PR- Auf der Reise nach Österreich - W podróży do Austrii
W - 73 Skuteczna edukacja przyrodnicza pokolenia IGEN
KS - 3 Projekt Ekomobilni - gry mobilne
KD - 17 - Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji
KD - 18 - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w Edukacji
W - 75 - Zasoby kulturowe mojej małej ojczyzny
W -74 - Jak geografia tłumaczy świat? - nauczyciel w świecie potrzeb
W- 176 - Geografia jako system naczyń połączonych
KS/R/12 - Innowacje pedagogiczne i projekty edukacyjne sposobem na odkrywanie potencjału uczniów
KL-9/1 i KL-9/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
KL - 9/1/2 i KL - 9/2/2 - Klub Geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku
RP - Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
ZO-10 - Twórczo, krytycznie i kreatywnie na lekcjach geografii
WE-1 Wycieczka edukacyjna do Biebrzańskiego Parku Narodowego - z wodą w tle
KL-13/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy KL-13/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KD - 20 Programowanie w języku Python
KD - 21 Sztuczna inteligencja w edukacji
W-97 PHOTON. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
W - 196 TIK-owe poniedziałki
W - 197 Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
KSR-18 Bezpiecznie w cyfrowym świecie, czyli edukacyjne zastosowanie narzędzi i materiałów dostępnych w sieci
KL-3/4 Klub nauczycieli - laboratorium przyszłości
KL - 3/4/2 Klub nauczycieli - Laboratorium Przyszłości
RP Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
RP Laboratorium Przyszłości – teoretycznie i praktycznie
RP Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
W-25 MODYFIKOWANIE PROGRAMÓW NAUCZANIA MUZYKI W KLASACH 4-7
Kierunek X
Wspieranie rozwoju nauki języka polskiego i oświaty polskiej za granicą oraz tworzenie stabilnych warunków do nauczania języka polskiego za granicą przez Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. świętego Maksymiliana Marii Kolbego, Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą oraz beneficjentów przedsięwzięć i programów ustanowionych przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.
W-54 Wykorzystanie kontekstu biograficznego i historycznego w pracy z lekturą. nagranie lekcji otwartej dla nauczycieli języka polskiego za granicą w ramach współpracy z Ośrodkiem Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
ZO-5 Myślące kapelusze na lekcji języka polskiego - Reduta Ordona
ZO-6 Ach, co za szkoła! Spotkanie z panem Kleksem i jego uczniami. Wykorzystanie metod aktywizujących i rozwijających twórcze myślenie.