Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Czwartek, 21 Listopad 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

dr Dorota Cybulska

Konsultant do spraw pomocy psychologiczno-pedagogicznej
kierownik pracowni technologii informacyjnej

(parter. pok. nr 4)
tel:86 216 42 17 w. 11
e-mail: d.cybulska@cen.lomza.pl

Godziny pracy:

poniedziałek: 7.30 - 11.00

                       12.30 - 17.00

wtorek: 7.30 - 16.00

środa: 7.30 - 10.00

          10.30 - 15.30

czwartek:  7.30 - 13.30

                  14.30 - 15.30

piątek: 7.30 - 8.00

           10.00 - 13.30

              

Konsultacje w godzinach pracy

 

Posiadane, uprawnienia, kwalifikacje:

  • dr nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa
  • nauczyciel dyplomowany
  • egzaminator egzaminu maturalnego z języka polskiego
  • egzaminator sprawdzianu ósmoklasisty z języka polskiego
  • kurs kwalifikacyjny oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
  • trener TUS SST
  • trener terapii ręki

 

Prowadzenie zajęć w zakresie:

  • zagadnień związanych z opieką i wychowaniem oraz profilaktyką w szkole
  • udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • metod pracy z uczniem z różnymi rodzajami zaburzeń: emocjonalnymi, rozwojowymi, wynikającymi z niepełnosprawności dziecka
  • edukacji polonistycznej, zwłaszcza językowej

 

Propozycje szkoleń w I półroczu roku szkolnego 2024/2025:

 

W - 15 Wsparcie dzieci i młodzieży z przejawami zachowań autodestrukcyjnych

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/2d

W - 14 Plastelinografia w praktyce edukacyjnej i terapeutycznej jako sposób wspierania rozwoju i dobrostanu dzieci i młodzieży

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/1d

W - 17 Zabawy pomagające dzieciom ze spektrum autyzmu zdobywać umiejętności społeczne

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/5d

W - 20 Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/8d

W - 19 Jak rozwijać inteligencję emocjonalną u młodzieży?

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/6d

W - 19 Jak wykształcić inteligencję emocjonalną u dzieci/uczniów ze SPE?

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/7d

W - 16 Empatia zmienia nas: szkołę i świat - pomysły na zajęcia terapeutyczne

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/4d

WE - 1 Poczuj, doświadcz i przekaż dalej - Niewidzialna Wystawa

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/3d

KD - 7 Indywidualizacja sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy w zróżnicowanej klasie - cz. 1. i 2.

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/9d

KD - 5 Wielokierunkowe wsparcie nauczyciela początkującego w praktyce szkolnej

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/s-prawa-i-obowiazki-nauczyciela/1s

Propozycje na nauczycieli religii:

W - 68 Pielgrzymi Nadziei: jak kształtować w uczniach postawę nadziei i wiary w obliczu współczesnych wyzwań

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/nauczanie-religii/2j

W - 67 Rozpoznawanie i reagowanie na kryzys emocjonalny u uczniów. Rola katechety we wspieraniu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/nauczanie-religii/1j

 

Propozycje szkoleń dla rad pedagogicznych w I półroczu roku szkolnego 2024/25:

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-rad-pedagogicznych

1. Wspieranie dobrostanu i dbałość o zdrowie psychiczne uczniów, w tym uczniów ze SPE

2. Podnoszenie jakości edukacji włączającej oraz rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie pracy z zespołem zróżnicowanym

3. Rola i zadania specjalistów w przedszkolu i szkole

4. Zadania dyrektora, wychowawcy, nauczycieli i specjalistów w procesie pomocy psychologiczno-pedagogicznej