dr Dorota Cybulska
Konsultant do spraw pomocy psychologiczno-pedagogicznej
kierownik pracowni technologii informacyjnej
(parter. pok. nr 4)
tel:86 216 42 17 w. 11
e-mail: d.cybulska@cen.lomza.pl
Godziny pracy:
poniedziałek: 7.30 - 11.00
12.30 - 17.00
wtorek: 7.30 - 16.00
środa: 7.30 - 10.00
10.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 13.30
14.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 8.00
10.00 - 13.30
Konsultacje w godzinach pracy
Posiadane, uprawnienia, kwalifikacje:
- dr nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa
- nauczyciel dyplomowany
- egzaminator egzaminu maturalnego z języka polskiego
- egzaminator sprawdzianu ósmoklasisty z języka polskiego
- kurs kwalifikacyjny oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
- trener TUS SST
- trener terapii ręki
Prowadzenie zajęć w zakresie:
- zagadnień związanych z opieką i wychowaniem oraz profilaktyką w szkole
- udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- metod pracy z uczniem z różnymi rodzajami zaburzeń: emocjonalnymi, rozwojowymi, wynikającymi z niepełnosprawności dziecka
- edukacji polonistycznej, zwłaszcza językowej
Propozycje szkoleń w I półroczu roku szkolnego 2024/2025:
W - 15 Wsparcie dzieci i młodzieży z przejawami zachowań autodestrukcyjnych
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/2d
W - 14 Plastelinografia w praktyce edukacyjnej i terapeutycznej jako sposób wspierania rozwoju i dobrostanu dzieci i młodzieży
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/1d
W - 17 Zabawy pomagające dzieciom ze spektrum autyzmu zdobywać umiejętności społeczne
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/5d
W - 20 Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/8d
W - 19 Jak rozwijać inteligencję emocjonalną u młodzieży?
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/6d
W - 19 Jak wykształcić inteligencję emocjonalną u dzieci/uczniów ze SPE?
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/7d
W - 16 Empatia zmienia nas: szkołę i świat - pomysły na zajęcia terapeutyczne
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/4d
WE - 1 Poczuj, doświadcz i przekaż dalej - Niewidzialna Wystawa
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/3d
KD - 7 Indywidualizacja sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy w zróżnicowanej klasie - cz. 1. i 2.
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/9d
KD - 5 Wielokierunkowe wsparcie nauczyciela początkującego w praktyce szkolnej
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/s-prawa-i-obowiazki-nauczyciela/1s
Propozycje na nauczycieli religii:
W - 68 Pielgrzymi Nadziei: jak kształtować w uczniach postawę nadziei i wiary w obliczu współczesnych wyzwań
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/nauczanie-religii/2j
W - 67 Rozpoznawanie i reagowanie na kryzys emocjonalny u uczniów. Rola katechety we wspieraniu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/nauczanie-religii/1j
Propozycje szkoleń dla rad pedagogicznych w I półroczu roku szkolnego 2024/25:
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-rad-pedagogicznych
1. Wspieranie dobrostanu i dbałość o zdrowie psychiczne uczniów, w tym uczniów ze SPE
2. Podnoszenie jakości edukacji włączającej oraz rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie pracy z zespołem zróżnicowanym
3. Rola i zadania specjalistów w przedszkolu i szkole
4. Zadania dyrektora, wychowawcy, nauczycieli i specjalistów w procesie pomocy psychologiczno-pedagogicznej