Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Czwartek, 24 Kwiecień 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

dr Dorota Cybulska

Konsultant do spraw pomocy psychologiczno-pedagogicznej
kierownik pracowni technologii informacyjnej

(parter. pok. nr 4)
tel:86 216 42 17 w. 11
e-mail: d.cybulska@cen.lomza.pl

Godziny pracy:

poniedziałek: 7.30 - 11.00

                       12.30 - 17.00

wtorek: 7.30 - 16.00

środa: 7.30 - 10.00

          10.30 - 15.30

czwartek:  7.30 - 13.30

                  14.30 - 15.30

piątek: 7.30 - 8.00

           10.00 - 13.30

              

Konsultacje w godzinach pracy

 

Posiadane, uprawnienia, kwalifikacje:

  • dr nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa
  • nauczyciel dyplomowany
  • egzaminator egzaminu maturalnego z języka polskiego
  • egzaminator sprawdzianu ósmoklasisty z języka polskiego
  • kurs kwalifikacyjny oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
  • trener TUS SST
  • trener terapii ręki

 

Prowadzenie zajęć w zakresie:

  • zagadnień związanych z opieką i wychowaniem oraz profilaktyką w szkole
  • udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • metod pracy z uczniem z różnymi rodzajami zaburzeń: emocjonalnymi, rozwojowymi, wynikającymi z niepełnosprawności dziecka
  • edukacji polonistycznej, zwłaszcza językowej

 

Propozycje szkoleń w II półroczu roku szkolnego 2024/2025:

 

W - 107 Zabawy i ćwiczenia motywujące dzieci ze spektrum autyzmu do komunikacji

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/1d

 

W - 110 Plastelinografia w praktyce edukacyjnej i terapeutycznej jako sposób wspierania rozwoju i dobrostanu dzieci i młodzieży

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/4d

 

W - 109 Praca z osobą przejawiającą zachowania trudne z wykorzystaniem stosowanej analizy zachowania

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/3d

 

W - 147 Przetwarzanie słuchowe oraz rola integracji sensorycznej w prawidłowym rozwoju dziecka

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/10d

 

 KL - 12 Klub nauczycieli pracujących z uczniami ze SPE

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/kluby-sieci-przedmiotowe/45

 

WE - 3 Poczuj, doświadcz i przekaż dalej - Niewidzialna Wystawa

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/5d

 

KD -  - 21 Terapia ręki (II stopniowy kurs doskonalący)

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/11d

 

 

Propozycje dla nauczycieli religii:

W -W - 156 Duchowe wsparcie dla dzieci i młodzieży z rozbitych rodzin. Jak budować poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia w wierze?

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/nauczanie-religii/1j

 

W - 157 Wpływ traumy na obraz Boga u ucznia: wyzwania i zadania katechety w procesie duchowego wsparcia

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/nauczanie-religii/2j

 

 

 

 

Propozycje szkoleń dla rad pedagogicznych w II półroczu roku szkolnego 2024/25:

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-rad-pedagogicznych

1. Wspieranie dobrostanu i dbałość o zdrowie psychiczne uczniów, w tym uczniów ze SPE

2. Sposoby wspierania ucznia zdolnego w szkole

3. Rola i zadania specjalistów w przedszkolu i szkole

4. Zadania dyrektora, wychowawcy, nauczycieli i specjalistów w procesie pomocy psychologiczno-pedagogicznej