mgr Dorota Szymonowicz
mgr Dorota Szymonowicz
Konsultant do spraw oświatowej kadry kierowniczej
(I piętro. pok. nr 16)
tel. 86 216 42 17 w. 24
e-mail: d.szymonowicz@cen.lomza.pl
Godziny pracy:
poniedziałek 7.30 – 15.30
wtorek 7.30 – 15.30
środa 7.30 – 16.00
czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30-10.00
Konsultacje w godzinach pracy
Oferta na pierwsze półrocze 2024-2025
Lp. | Numer formy | Data | Godzina | Osoby współpracujące |
1. | W – 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki. | Dostęp do nagrania 26.08 – 13.09.2024 r. | dowolnie wybrana (4 godziny dydaktyczne) |
|
2. | W – 1 Zmiany w prawie oświatowym w roku szkolnym 2024/2025. | 17.09.2024 r. | 9.00 (5 godzin dydaktycznych) | Pani Monika Rękawek |
3. | W – 5 Wykorzystanie wniosków z egzaminu zewnętrznego droga do poprawy efektywności kształcenia. | 3.10.2024 r. | 9.00 (6 godzin dydaktycznych) | Pani Wicedyrektor CEN mgr Dorota Dąbrowska |
4. | KD – 5 Wielokierunkowe wsparcie nauczyciela początkującego w praktyce szkolnej. | 8.10, 22.10,5.11, 21.11, 3.12, 17.12.2024 r. i 11.01.2025 r. | Każde spotkanie godz. 16.00 (pierwsze i ostatnie - stacjonarnie), pozostałe online (4 godz. dydaktyczne) | Pani dr I. Czaplicka, pani dr D. Zalewska, pani dr D. Cybulska, pani mgr S. Sawicka |
5. | W – 3 Rola i zadania dyrektora w procesie przygotowania nauczyciela do zawodu. | 22.10.2024 r. | 9.00 (5 godz. dydaktycznych) |
|
6. | KL – 1 Klub aktywnych dyrektorów. | 29.10, 14.11, 10.12. 2024 r. i 14.01.2025 r. | 9.00 (każde spotkanie – 4 godziny dydaktyczne) |
|
7. | FD – 1 Forum Dyrektorów | 21 – 22.11.2024 r. | Szkolenie wyjazdowe – 12 godzin. | Dyrektor CEN – pan mgr Z. Kossakowski, Pan mgr C. Nerkowski – informatyk w CEN |
8. | W – 90 Rola i zadania mentora w procesie awansu zawodowego nauczyciela. | 27.11.2024 r. | 15.00 - online |
|
Proponowane tematy rad pedagogicznych w roku szkolnym 2024/2025
- Klasy trudne wychowawczo szkole podstawowej – zdania i odpowiedzialność wychowawcy, nauczycieli pracujących w jednym oddziale oraz specjalistów i dyrektora szkoły w świetle obowiązującego prawa oświatowego
- Wpływ doskonalenia zawodowego nauczycieli szkół podstawowych na podnoszenie wyników uzyskiwanych przez uczniów, w tym z egzaminów zewnętrznych
- „Nauczyciel nie pracuje w szkole, ale w głowie ucznia”. Inspirowanie przyjaznych relacji nauczycieli z uczniami, w tym rozwijanie ich empatii, wrażliwości, współpracy, odpowiedzialności i rozumnej komunikacji
- „Ja nauczyciel, nie muszę być bezbłędny ani doskonały” – potrzebuję wsparcia i zrozumienia w ustawicznym procesie zmiany zachodzącym w szkole/placówce
- Prawa i obowiązki nauczycieli w świetle obowiązującego prawa oświatowego