Szkolenia dla rodziców 2024/2025
SZKOLENIE NR 4. - W - 178 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Bezpieczeństwo dzieci w sieci. Część 2.
- Wpływ korzystania z urządzeń elektronicznych na funkcjonowanie mózgu dziecka.
- Zagrożenia czyhające na dziecko w Internecie. Patotreści, internetowe wyzwania, fake newsy i inne.
- Higiena cyfrowa – minimalizacja szkód.
- Zawsze razem z dzieckiem w sieci.
Po wypełnieniu formularza rejestracji w informacji zwrotnej na podany adres email otrzymacie Państwo link do szkolenia.
Link do formularza rejestracji:
SZKOLENIE NR 3. - W - 131 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Kształcenie kompetencji czytania czynnikiem decydującym o rozwoju intelektualnym i społeczno - emocjonalnym dzieci i młodzieży
- Czytanie najtańszym i najskuteczniejszym sposobem zapewniania wszechstronnego rozwoju dzieci i młodzieży.
- Czytanie drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów.
- Co możemy zrobić, żeby dzieci chętniej i lepiej czytały ? - zadania rodziców i nauczycieli.
Po wypełnieniu formularza rejestracji w informacji zwrotnej na podany adres email otrzymacie Państwo link do szkolenia.
Link do formularza rejestracji:
SZKOLENIE NR 2. - W - 103 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Słowa, które ranią i wspierają, słowa, które zostają z nami na całe życie… część 2.
- W sieci słów.
- Zaklęcia zakazu.
- Zaklęcia nakazu.
- Jak zdjąć moc zaklęcia słów, które słyszeliśmy w dzieciństwie?
Po wypełnieniu formularza rejestracji w informacji zwrotnej na podany adres email otrzymacie Państwo link do szkolenia.
Link do formularza rejestracji:
SZKOLENIE NR 1. - W - 66 Zmajstrujmy coś, czyli uczenie się przez doświadczanie. O czym warto rozmawiać z rodzicami ucznia?
- Uczenie się przez eksperymentowanie.
- Uczenie się przez działanie.
- Uczenie się przez poszukiwanie rozwiązań.
- Uczenie się przez zabawę.
- Instytucje wspierające uczenie się przez doświadczanie.
Po wypełnieniu formularza rejestracji w informacji zwrotnej na podany adres email otrzymacie Państwo link do szkolenia.
Link do formularza rejestracji: