Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Sobota, 21 Grudzień 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

Dla nauczycieli

W - 22 Jak grać na instrumentach melodycznych w klasach I-III szkoły podstawowej

ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciele świetlic szkolnych, w tym rozpoczynający pracę zawodową

MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: CEN w Łomży

WYMIAR GODZIN: 4

  • Rytm podstawowym elementem dzieła muzycznego - kodowanie i dekodowanie prostych rytmów.
  • Podstawy gry na dzwonkach diatonicznych i solfonkach oraz flecie prostym.
  • Wprowadzenie do gry na ukulele.
  • Wprowadzenie do samodoskonalenia gry na instrumencie melodycznym.
  • Granie melodii i akompaniamentów na instrumentach melodycznych.

bezpłatnie.

Telefon: 86 216 42 17, wew. 34, kom. 604 225 414
E-mail: p.kaja|cen.lomza.pl| |p.kaja|cen.lomza.pl

mgr Piotr Krzysztof Kaja

Doradca metodyczny w zakresie muzyki
 
Kwalifikacje i uprawnienia:
  • nauczyciel dyplomowany
  • mgr wychowania muzycznego
  • studia podyplomowe: Dziedzictwo kulturowe
  • studia podyplomowe: Zarządzanie oświatą
  • kurs kwalifikacyjny nadający uprawnienia edukatorskie

Dyplomowany nauczyciel muzyki, kompozytor, aranżer i muzyk. Nauczyciel muzyki i rytmiki (od 1988 r.), prowadzi warsztaty metodyczne dla nauczycieli (od 1993 r.). Uczestnik międzynarodowych projektów edukacyjnych, m.in. Czechy, Francja, Turcja, Słowenia, Gruzja. Uczestnik i lektor Międzynarodowych Letnich Kursów Orffa w Salzburgu. Uczestnik i lektor „AMIS Music Educators’ Conference 2016” organizowanej przez The Association for Music in International Schools (Wielka Brytania). Autor i współautor licznych publikacji książkowych, artykułów metodycznych, naukowych i popularnonaukowych oraz programów nauczania. Projektant gier i aplikacji edukacyjnych. Członek zespołu nominowanego do WORLD SUMMIT AWARD 2007 za najlepszy projekt e-learningowy w Polsce. Współtwórca Ogólnopolskiego Programu „Twórczy Nauczyciel–Twórcza Edukacja” oraz projektu edukacyjnego "P21 – Twórcze Przedszkole XXI wieku". Współautor Podstawy programowej w zakresie edukacji muzycznej (2008 r.). Członek Zespołu Autorskiego Pakietów Edukacyjnych FUNKODOWANIE i EduPrzedszkole, ekspert PWN w zakresie edukacji muzycznej w przedszkolu (2018-2022).