Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Wtorek, 21 Styczeń 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

W - 116

Geometria wokół nas - zabawy rozwijające kompetencje matematyczne dzieci

W - 117

Księga, książka, książeczka - zabawy inspirowane literaturą dziecięcą

W - 118

Przedszkolny artysta - zabawy rozwijające ekspresję twórczą dzieci

on-line

ZO - 2

Zabawy z bałwankami - rozwijanie umiejętności matematycznych w grupie dzieci czteroletnich

on-line

ZO - 15

Muzyka jest wszędzie - rozwijanie zainteresowań muzycznych w grupie dzieci czteroletnich

W - 119

Małe rączki! Wielka zabawa!

on-line

W - 120

Pierwsze kroki w przedszkolu - wsparcie dobrostanu psychicznego dziecka w trakcie procesu adaptacji

W - 121

Koncentracja, ruch i relaks w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym

on-line

ZO - 16

Pozwól mi działać - inspiracje do zajęć angażujących dzieci do twórczej aktywności

on-line/stacj.

W - 122

Ciekawe pomysły na matematykę w klasach I-III

W - 123

Ruch jako środek ekspresji i potrzeba aktywności dzieci

on-line/stacj.

W - 124

Rola tekstu literackiego w kształtowaniu osobowości dziecka

e-learning

W - 125

Jak radzić sobie z emocjami dzieci?

W - 127

Praktyczne wykorzystanie Canvy w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej

on-line

W - 128

Lekcja poza klasą - Outdoor Education

on-line

ZO - 17

Wykorzystanie metod aktywizujących na lekcji otwartej w klasie III szkoły podstawowej

on-line

ZO - 18

Integracja i współpraca w świetlicy szkolnej - lekcja otwarta

W - 129

W zdrowym ciele, mocy wiele. Wspieranie rozwoju psychofizycznego uczniów poprzez ruch rozwijający Weroniki Sherborne

on-line

ZO - 19

Lekcja w terenie. Interdyscyplinarne podejście do nauczania w edukacji przyrodniczej. Zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej

on-line/PŁATNE

W - 130

Jak uczyć czytać i pisać skutecznie? - metodyka nauczania w klasach I-III w kontekście zmieniających się potrzeb współczesnych uczniów

on-line

PR - 8

Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny, edycja II, część 2

on-line

PR - 2

Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny

on-line/stacj.

KL - 11/1/2

Warsztat pracy nauczyciela przedszkola (powiat wysokomazowiecki i zambrowski)

on-line/stacj.

KL - 11/2/2

Blisko przedszkola (powiat kolneński i łomżyński)

on-line/stacj.

KL - 17/1/2

KL - 17/1/2 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej: technologie informacyjne i bezpieczeństwo w sieci w pracy z dziećmi (powiat zambrowski)

on-line/stacj.

KL - 17/2/2

Grajmy razem! Sieć współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat wysokomazowiecki)

on-line

KL - 17/3/2

Twórczy nauczyciel - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

on-line

PR - 3

"Ratujemy" - projekt edukacyjny

on-line

ZO - 14

Sprawdzian, test, klasówka, quiz, czyli jak oceniać na lekcjach muzyki

on-line

W - 178

O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Bezpieczeństwo dzieci w sieci. Część 2.

PŁATNE

W - 126

Kuferek rozmaitości - zabawy ćwiczenia i tańce rozwijające poczucie własnej wartości i potrzebę samorealizacji u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

W - 179

Hackathon edukacyjny: rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii

on-line

W - 178

O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Bezpieczeństwo dzieci w sieci. Część 2.

on-line

ZO - 14

Sprawdzian, test, klasówka, quiz, czyli jak oceniać na lekcjach muzyki

PŁATNE

W - 126

Kuferek rozmaitości - zabawy ćwiczenia i tańce rozwijające poczucie własnej wartości i potrzebę samorealizacji u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

W - 179

Hackathon edukacyjny: rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii

PŁATNE

W - 147

Przetwarzanie słuchowe oraz rola integracji sensorycznej w prawidłowym rozwoju dziecka