Dla nauczycieli
W - 40 Uczeń aktywny i skoncentrowany - czy taki istnieje? Samoregulacja i jej wpływ na uczenie się
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, w tym rozpoczynający pracę zawodową
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet
WYMIAR GODZIN: 3
- Model pięciu obszarów samoregulacji według dr S. Shankera.
- Utrzymanie koncentracji i czujności w klasie - problemy z samoregulacją uczniów. Dlaczego niektóre dzieci mają kłopot ze skupieniem uwagi?
- Znaczący wpływ inteligencji społecznej i emocjonalnej na uczenie się dzieci w szkole.
- Wyzwania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w pracy ze współczesnymi uczniami - sylwetka ucznia i jego potrzeb.
- Samoregulacja nauczyciela jako troska o własny dobrostan.
bezpłatnie.
E-mail: m.ignaczuk|cen.lomza.pl| |m.ignaczuk|cen.lomza.pl
mgr Monika Dąbrowska - Ignaczuk
Doradca metodyczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
Kwalifikacje i uprawnienia:
- mgr pedagogiki, spec. wczesna edukacja
- studia licencjackie w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki I i II stopień Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
- nauczyciel dyplomowany
- prowadzenie zajęć z zakresu metodyki i neurodydaktyki w edukacji wczesnoszkolnej, oceniania kształtującego, pracy z uczniami klas młodszych ze SPE oraz koordynowanie sieci współpracy nauczycieli