Dla nauczycieli
PR - 4 Ortograficzny rejs z Kapitanem Skuwką. Międzyszkolny projekt edukacyjny, część 1., edycja II
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej pracujący w klasie II lub III szkoły podstawowej
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet/ miejsce pracy nauczyciela
WYMIAR GODZIN: 20 (18+ 2- on-line)
- Rola aktywizujących form i metod uczenia się w opanowaniu zasad ortografii przez uczniów - gamifikacja i storytelling.
- Przykłady STEAM-owych zadań dla uczniów pomocnych w przyswajaniu pisowni wyrazów
z trudnościami ortograficznymi. - Wymiana doświadczeń i refleksji na temat realizacji zadań ortograficznych w sposób twórczy i kreatywny.
ORGANIZACJA, WARUNKI UKOŃCZENIA PROJEKTU:
• Zapoznanie nauczycieli z celami, zadaniami i regulaminem projektu ortograficznego podczas I spotkania on-line.
• Realizacja zadań przez nauczycieli w swojej szkole z uczniami, dzięki którym uczniowie poznają pulę 160 wyrazów z trudnością ortograficzną i poprzez wykonywanie kreatywnych, wielowymiarowych zadań starają się je zapamiętać i utrwalić wraz z zasadami ortograficznymi.
• Warunkiem otrzymania zaświadczenia z 1. części projektu jest aktywny udział w spotkaniach on-line i zaprezentowanie fotorelacji z wytworami prac uczniów i wykonanymi zadaniami.
bezpłatnie.
E-mail: m.ignaczuk|cen.lomza.pl| |m.ignaczuk|cen.lomza.pl
mgr Monika Dąbrowska - Ignaczuk
- mgr pedagogiki, spec. wczesna edukacja
- studia licencjackie w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki I i II stopień Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
- nauczyciel dyplomowany
- prowadzenie zajęć z zakresu metodyki i neurodydaktyki w edukacji wczesnoszkolnej, oceniania kształtującego, pracy z uczniami klas młodszych ze SPE oraz koordynowanie sieci współpracy nauczycieli