Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Sobota, 21 Grudzień 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

Dla nauczycieli

PR - 4 Ortograficzny rejs z Kapitanem Skuwką. Międzyszkolny projekt edukacyjny, część 1., edycja II

ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej pracujący w klasie II lub III szkoły podstawowej

MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet/ miejsce pracy nauczyciela

WYMIAR GODZIN: 20 (18+ 2- on-line)

  • Rola aktywizujących form i metod uczenia się w opanowaniu zasad ortografii przez uczniów - gamifikacja i storytelling.
  • Przykłady STEAM-owych zadań dla uczniów pomocnych w przyswajaniu pisowni wyrazów
    z trudnościami ortograficznymi.
  • Wymiana doświadczeń i refleksji na temat realizacji zadań ortograficznych w sposób twórczy i kreatywny.

 

ORGANIZACJA, WARUNKI UKOŃCZENIA PROJEKTU:

• Zapoznanie nauczycieli z celami, zadaniami i regulaminem projektu ortograficznego podczas I spotkania on-line.

• Realizacja zadań przez nauczycieli w swojej szkole z uczniami, dzięki którym uczniowie poznają pulę 160 wyrazów z trudnością ortograficzną i poprzez wykonywanie kreatywnych, wielowymiarowych zadań starają się je zapamiętać i utrwalić wraz z zasadami ortograficznymi.

• Warunkiem otrzymania zaświadczenia z 1. części projektu jest aktywny udział w spotkaniach on-line i zaprezentowanie fotorelacji z wytworami prac uczniów i wykonanymi zadaniami.

bezpłatnie.

Telefon: 86 216 42 17, wew. 34, kom. 501 874 955
E-mail: m.ignaczuk|cen.lomza.pl| |m.ignaczuk|cen.lomza.pl

mgr Monika Dąbrowska - Ignaczuk

Doradca metodyczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
 
Kwalifikacje i uprawnienia:
  • mgr pedagogiki, spec. wczesna edukacja
  • studia licencjackie w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki I i II stopień Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
  • nauczyciel dyplomowany 
  • prowadzenie zajęć z zakresu metodyki i neurodydaktyki w edukacji wczesnoszkolnej, oceniania kształtującego, pracy z uczniami klas młodszych ze SPE oraz koordynowanie sieci współpracy nauczycieli