Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Wtorek, 21 Styczeń 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

on-line/PŁATNE

W - 130

Jak uczyć czytać i pisać skutecznie? - metodyka nauczania w klasach I-III w kontekście zmieniających się potrzeb współczesnych uczniów

on-line

W - 131

O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Kształcenie kompetencji czytania czynnikiem decydujacym o rozwoju intelektualnym i społeczno - emocjonalnym dzieci i młodzieży

on-line

W - 133

Lektury obowiązkowe ze szkoły podstawowej na lekcjach języka polskiego w liceum i technikum

on-line/stacj.

W - 134

Skuteczne metody powtarzania przed egzaminem maturalnym z języka polskiego

W - 135

Między literaturą, historią i sztuką. Interdyscyplinarne lekcje powtórzeniowe przed egzaminem ósmoklasisty z języka polskiego

W - 136

Wykorzystanie materiałów audiowizualnych w pracy z lekturą w klasach 4-6

on-line/stacj.

W - 137

Uczniowie do piór! Pomysły na lekcje pisania w szkole podstawowej

W - 138

Niełatwa sztuka argumentowania. Przygotowanie uczniów do redagowania przemówienia i rozprawki

ZO - 20

Jednodniowe muzeum jako metoda aktywizowania uczniów na lekcji podsumowującej pracę z lekturą

on-line

W - 139

Diagnoza i ocenianie punktem wyjścia do uczenia się i rozwoju ucznia

on-line

W - 140

Dydaktyka rozwoju kompetencji - wiedza, umiejętności, postawy w uczeniu się

on-line

W - 141

Nauczanie języka polskiego jako języka obcego - praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym

on-line

ZO - 21

Twórcze eksperymenty z literaturą. Wykorzystanie tekstów literackich i materiałów dostępnych w sieci

W - 142

"Jeszcze jedno lato. 1914-1918" - kooperacyjna gra planszowa archiwów państwowych. Codzienność czasu i wojny światowej przeniesiona na planszę

on-line

W - 143

Skuteczne strategie motywowania uczniów do nauki i indywidualnego rozwoju

W - 144

Szyfry wojny polsko-bolszewickiej 1919–1920

PŁATNE

WE - 4

Wycieczka do Warszawy - szlakiem królów elekcyjnych

on-line

ZO - 22

Uczenie się we współpracy na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej

W - 145

Początki państwa polskiego

W - 146

Zbrodnia ponarska - ocalić od zapomnienia

on-line

W - 93

Przygotowanie uczniów do redagowana wypracowania w formule egzaminacyjnej (dla nauczycieli Edukatora)

W - 43

Uczeń aktywnym uczestnikiem lekcji języka polskiego

on-line/stacj.

PR - 5

Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. Edycja

W - 51

Międzynarodowe projekty historyczne z zakresu kształtowania postaw obywatelskich, społecznych i patriotycznych - pomysł, realizacja, ewaluacja

on-line

ZO - 7

Wykorzystanie gry dydaktycznej w pracy z lekturą

on-line

KL - 10/2

Odpowiednie dać rzeczy słowo. Jak uczyć mówić i pisać poprawnie? (szkoły podstawowe)

on-line

KL - 10/5/2

Klub nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych

on-line

KL - 19/2

Klub nauczycieli historii

on-line/PŁATNE

W - 130

Jak uczyć czytać i pisać skutecznie? - metodyka nauczania w klasach I-III w kontekście zmieniających się potrzeb współczesnych uczniów

KL - 12

Klub nauczycieli pracujących z uczniami ze SPE

W - 163

Kompetencje przyszłości a skuteczność metod nauczania, czyli o aktywizacji w edukacji

W - 164

Nie wystarczy wiedzieć, co powiedzieć, trzeba jeszcze wiedzieć jak

W - 179

Hackathon edukacyjny: rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii

on-line

W - 180

Wirtualna rzeczywistość w edukacji - obsługa i praktyczne zastosowanie okularów VR

on-line/stacj.

KL - 3/2

Nauczyciele z TIK za pan brat - jak skutecznie wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie dydaktycznym?