on-line/PŁATNE
W - 130
Jak uczyć czytać i pisać skutecznie? - metodyka nauczania w klasach I-III w kontekście zmieniających się potrzeb współczesnych uczniów
on-line
W - 131
O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Kształcenie kompetencji czytania czynnikiem decydujacym o rozwoju intelektualnym i społeczno - emocjonalnym dzieci i młodzieży
on-line
W - 133
Lektury obowiązkowe ze szkoły podstawowej na lekcjach języka polskiego w liceum i technikum
W - 135
Między literaturą, historią i sztuką. Interdyscyplinarne lekcje powtórzeniowe przed egzaminem ósmoklasisty z języka polskiego
W - 136
Wykorzystanie materiałów audiowizualnych w pracy z lekturą w klasach 4-6
W - 138
Niełatwa sztuka argumentowania. Przygotowanie uczniów do redagowania przemówienia i rozprawki
ZO - 20
Jednodniowe muzeum jako metoda aktywizowania uczniów na lekcji podsumowującej pracę z lekturą
on-line
W - 141
Nauczanie języka polskiego jako języka obcego - praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
on-line
ZO - 21
Twórcze eksperymenty z literaturą. Wykorzystanie tekstów literackich i materiałów dostępnych w sieci
W - 142
"Jeszcze jedno lato. 1914-1918" - kooperacyjna gra planszowa archiwów państwowych. Codzienność czasu i wojny światowej przeniesiona na planszę
W - 144
Szyfry wojny polsko-bolszewickiej 1919–1920
on-line
ZO - 22
Uczenie się we współpracy na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej
W - 145
Początki państwa polskiego
W - 146
Zbrodnia ponarska - ocalić od zapomnienia
on-line
W - 93
Przygotowanie uczniów do redagowana wypracowania w formule egzaminacyjnej (dla nauczycieli Edukatora)
W - 43
Uczeń aktywnym uczestnikiem lekcji języka polskiego
W - 51
Międzynarodowe projekty historyczne z zakresu kształtowania postaw obywatelskich, społecznych i patriotycznych - pomysł, realizacja, ewaluacja
on-line
KL - 10/2
Odpowiednie dać rzeczy słowo. Jak uczyć mówić i pisać poprawnie? (szkoły podstawowe)
on-line/PŁATNE