Dla nauczycieli
W - 159 Self-reg jako narzędzie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – regulacja emocji i zachowań w praktyce szkolnej
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele, specjaliści wszystkich typów szkół pracujący
z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet
WYMIAR GODZIN: 4
- Self-Reg: czym jest i dlaczego jest szczególnie ważne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
- Rozpoznawanie stresorów biologicznych, emocjonalnych i społecznych wpływających na uczniów.
- Narzędzia i strategie wspierające samoregulację w klasie.
- Budowanie środowiska sprzyjającego redukcji stresu i rozwojowi kompetencji emocjonalnych.
- Rola nauczyciela jako przewodnika w procesie samoregulacji.
bezpłatnie
E-mail: s.sawicka|cen.lomza.pl| |s.sawicka|cen.lomza.pl
mgr Sylwia Sawicka
Doradca metodyczny w zakresie organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Kwalifikacje i uprawnienia:
- mgr pedagogiki, specjalność pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, nauczyciel dyplomowany
- studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej
- studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki
- studia podyplomowe z terapii pedagogicznej
- kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych
- kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
- trener umiejętności społecznych na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacyjnych (5EQF)
Termin | Cena | Status | |
---|---|---|---|
2025-03-06 16:00 | Prowadząca zajęcia: mgr Sylwia Sawicka - on-line | brak danych | zaplanowany termin |
Organizator zajęć: mgr Sylwia Sawicka (s.sawicka|cen.lomza.pl| |s.sawicka|cen.lomza.pl , 86 26 42 17, wew. 34, kom. 508 225 173) |
Logowanie
Użyj poniższego formularza, aby zalogować do swojego konta.