KD - 7 Indywidualizacja sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy w zróżnicowanej klasie - część 1. i 2.
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: zainteresowani dyrektorzy, nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych, z uwzględnieniem nauczycieli rozpoczynających pracę
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Platforma Moodle
WYMIAR GODZIN: 48(2x24)
TERMINY: dostęp: 23.10 - 31.03.2025 r.
Część 1. - podstawy teoretyczne:
- Wstęp do szkolenia.
- Podstawa prawna w zakresie indywidualizacji pracy z uczniami.
- Cele i zadania indywidualizacji.
- Charakterystyka zróżnicowanej klasy punktem wyjścia do indywidualizowania procesu nauczania - uczenia się.
- Uczeń zdolny w zróżnicowanej klasie.
- Wielokulturowa klasa - uczniowie z doświadczeniem migracyjnym.
- Strategie indywidualizacji według prof. Krzysztofa Konarzewskiego.
- Obszary podlegające indywidualizacji pracy z uczniami.
- Praca w zróżnicowanej klasie: monitorowanie osiągnięć uczniów i udzielanie im konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Wymiana doświadczeń.
Część 2. - podstawy praktyczne:
- Wstęp do części praktycznej.
- Zadania nauczycieli specjalistów, w tym nauczycieli współorganizujących proces kształcenia integracyjnego.
- Indywidualizacja pracy z uczniami na wybranych zajęciach - przykłady dobrych praktyk:
- integracja klasy podstawą do efektywnego funkcjonowania w zróżnicowanej klasie,
- indywidualizacja pracy z dzieckiem w przedszkolu,
- indywidualizacja pracy z uczniem w edukacji wczesnoszkolnej,
- indywidualizacja pracy z uczniem na języku polskim, historii, matematyce, językach obcych,
w przedmiotach przyrodniczych, artystycznych i na wychowaniu fizycznym.
- Wymiana doświadczeń.
ORGANIZACJA, WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOLENIA:
Szkolenie ma charakter samokształceniowy. Uczestnicy w dogodnym dla siebie tempie wykonują zadania. Warunkiem ukończenia szkolenia jest realizacja wszystkich treści kształcenia i wykonywanie zadań w ramach kursu.
Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia będą przesyłane po 31.03.2025 r.
bezpłatnie.
mgr Joanna Marek
Kwalifikacje i uprawnienia:
- mgr pedagogiki, spec. biologia, nauczyciel dyplomowany
- studium specjalne z zakresu ,,Ekologii i ochrony przyrody''
- egzaminator egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej
- edukator dorosłych
- uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
Prowadzenie zajęć w zakresie:
- planowania i organizowania zajęć z edukacji przyrodniczej
- metodyki przedmiotów przyrodniczych,
- wdrażania nowych podstaw programowych z przedmiotów przyrodniczych,
- sprawdzania i oceniania osiągnięć w przedmiotach przyrodniczych
Termin | Cena | Status | |
---|---|---|---|
2024-12-30 00:00 | Prowadzący zajęcia: konsultanci i doradcy CEN w Łomży - Platforma Moodle | brak danych | zaplanowany termin |
Organizator zajęć: mgr Joanna Marek ( j.marek|cen.lomza.pl| | j.marek|cen.lomza.pl , 86 216 42 17 w. 23) |
Logowanie
Użyj poniższego formularza, aby zalogować do swojego konta.