Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Wtorek, 21 Styczeń 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

W - 116

Geometria wokół nas - zabawy rozwijające kompetencje matematyczne dzieci

W - 117

Księga, książka, książeczka - zabawy inspirowane literaturą dziecięcą

W - 118

Przedszkolny artysta - zabawy rozwijające ekspresję twórczą dzieci

on-line

ZO - 2

Zabawy z bałwankami - rozwijanie umiejętności matematycznych w grupie dzieci czteroletnich

on-line

ZO - 15

Muzyka jest wszędzie - rozwijanie zainteresowań muzycznych w grupie dzieci czteroletnich

W - 119

Małe rączki! Wielka zabawa!

on-line

W - 120

Pierwsze kroki w przedszkolu - wsparcie dobrostanu psychicznego dziecka w trakcie procesu adaptacji

W - 121

Koncentracja, ruch i relaks w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym

on-line

ZO - 16

Pozwól mi działać - inspiracje do zajęć angażujących dzieci do twórczej aktywności

on-line/stacj.

W - 122

Ciekawe pomysły na matematykę w klasach I-III

W - 127

Praktyczne wykorzystanie Canvy w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej

on-line

W - 128

Lekcja poza klasą - Outdoor Education

on-line

ZO - 17

Wykorzystanie metod aktywizujących na lekcji otwartej w klasie III szkoły podstawowej

on-line

ZO - 18

Integracja i współpraca w świetlicy szkolnej - lekcja otwarta

W - 129

W zdrowym ciele, mocy wiele. Wspieranie rozwoju psychofizycznego uczniów poprzez ruch rozwijający Weroniki Sherborne

on-line

ZO - 19

Lekcja w terenie. Interdyscyplinarne podejście do nauczania w edukacji przyrodniczej. Zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej

on-line

PR - 3

"Ratujemy" - projekt edukacyjny

W - 111

Budowanie kompetencji artystycznych w przedszkolu poprzez zabawy muzyczno-ruchowe z piosenką

PŁATNE

W - 112

„Coś z niczego”, czyli recykling muzyczno-plastyczny z elementami integracji sensorycznej w edukacji małego dziecka

W - 113

Jak grać na instrumentach melodycznych w klasach I-III szkoły podstawowej

W - 114

Kalendarz muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na lato

W - 115

Kalendarz muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na wiosnę

on-line

ZO - 14

Sprawdzian, test, klasówka, quiz, czyli jak oceniać na lekcjach muzyki

on-line

PR - 1

Cała klasa śpiewa z nami - budowanie dobrostanu dzieci i młodzieży poprzez śpiew (II edycja - rok szkolny 2024/25)

W - 135

Między literaturą, historią i sztuką. Interdyscyplinarne lekcje powtórzeniowe przed egzaminem ósmoklasisty z języka polskiego

W - 136

Wykorzystanie materiałów audiowizualnych w pracy z lekturą w klasach 4-6

on-line/stacj.

W - 137

Uczniowie do piór! Pomysły na lekcje pisania w szkole podstawowej

W - 138

Niełatwa sztuka argumentowania. Przygotowanie uczniów do redagowania przemówienia i rozprawki

ZO - 20

Jednodniowe muzeum jako metoda aktywizowania uczniów na lekcji podsumowującej pracę z lekturą

on-line

W - 139

Diagnoza i ocenianie punktem wyjścia do uczenia się i rozwoju ucznia

on-line

W - 140

Dydaktyka rozwoju kompetencji - wiedza, umiejętności, postawy w uczeniu się

on-line

W - 141

Nauczanie języka polskiego jako języka obcego - praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym

on-line

ZO - 21

Twórcze eksperymenty z literaturą. Wykorzystanie tekstów literackich i materiałów dostępnych w sieci

W - 142

"Jeszcze jedno lato. 1914-1918" - kooperacyjna gra planszowa archiwów państwowych. Codzienność czasu i wojny światowej przeniesiona na planszę

on-line

W - 143

Skuteczne strategie motywowania uczniów do nauki i indywidualnego rozwoju

W - 144

Szyfry wojny polsko-bolszewickiej 1919–1920

PŁATNE

WE - 4

Wycieczka do Warszawy - szlakiem królów elekcyjnych

on-line

ZO - 22

Uczenie się we współpracy na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej

on-line/stacj.

PR - 5

Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. Edycja

e-learning

KD - 11

Projektowe metody nauczania w przemiotach matematyczno- przyrodniczych

on-line

W - 154

Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie

W - 155

Gry i grywalizacja na lekcjach geografii i przyrody

on-line

ZO - 23

Krytyczna analiza informacji geograficznych dostępnych w internecie

on-line

W - 158

Depresja wśród uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

on-line

W - 159

Self-reg jako narzędzie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – regulacja emocji i zachowań w praktyce szkolnej

W - 160

Zróżnicowana klasa jako wyzwanie i szansa - strategie indywidualizacji procesu nauczania

on-line

ZO - 24

Rozwijanie rozumienia mowy, budowanie dialogu i korygowanie zaburzeń artykulacyjnych

KL - 9/1/2

Klub geografów i przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat wysokomazowiecki i zambrowski)

on-line

KL - 9/2/2

Klub geografów i przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat kolneński i łomżyński)

on-line

KL - 10/2

Odpowiednie dać rzeczy słowo. Jak uczyć mówić i pisać poprawnie? (szkoły podstawowe)

on-line

KL - 10/5/2

Klub nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych

on-line/stacj.

KL - 11/1/2

Warsztat pracy nauczyciela przedszkola (powiat wysokomazowiecki i zambrowski)

on-line/stacj.

KL - 11/2/2

Blisko przedszkola (powiat kolneński i łomżyński)

on-line/stacj.

KL - 17/1/2

KL - 17/1/2 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej: technologie informacyjne i bezpieczeństwo w sieci w pracy z dziećmi (powiat zambrowski)

on-line/stacj.

KL - 17/2/2

Grajmy razem! Sieć współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat wysokomazowiecki)

on-line

KL - 17/3/2

Twórczy nauczyciel - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

on-line

KL - 19/2

Klub nauczycieli historii

on-line

KL - 22/1/2

Specjaliści przy kawie - akademia kreatywnego specjalisty - inspiracje, narzędzia i wsparcie w codziennej pracy